سلامت نیوز: بسته‌های لاغری ابتکار دیگر برخی از موسسات است که برای کسب درآمد بیشتر به کار برده می‌شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از برنا، تب لاغری آن‌قدر این روزها در بین افراد شیوع پیدا کرده که برخی حاضرند برای لاغر شدن دست به هر کاری بزنند. از انواع قرص ها و عمل‌های لاغری گرفته تا انواع جدیدتر آن که لاغری با استفاده از ماساژدرمانی است.

زن جوانی که پشت خط است بعد از کلی توضیح درباره فواید این نوع لاغر شدن می‌گوید: البته این ماساژ با دستگاه انجام می‌شود و معمولا در کمتر از ده جلسه جواب نمی‌دهد.

یک جلسه مشاوره رایگان نکته مشترک همه مراکز و کیلینیک‌های زیبایی است تا درمورد هزینه هایی لاغری نظر بدهند. هزینه ای که به قول مدیر یکی از این موسسات بر حسب سن فرد، میزان اضافه وزن، نوع اضافه وزن و... تعیین می‌شود.

اگر خیلی عجله دارید ماساژ درمانی نتیجه نمی دهد و بهتر است از لیزر استفاده کنید این را سام‌نژاد مدیر یکی از موسسات می‌گوید و ادامه می‌دهد: حداقل ده جلسه باید برای ماساژدرمانی مراجعه کنید که نرخ هر جلسه سی هزار تومان است. اما معمولا برگشت پذیر است و بهتر از لیزر برای اطمینان بیشتر استفاده شود. هزینه آن 1.5میلیون تومان به بالا است اما درمان قطعی چاقی است و هیچ عارضه‌ای هم ندارد!

بسته‌های لاغری ابتکار دیگر برخی از موسسات است که برای کسب درآمد بیشتر به کار برده می‌شود. صالحی مدیر یکی از موسسات در این باره می‌گوید: پکیج‌ها بر اساس نیاز مشتری تعریف می‌شوند و نرخ ثابتی ندارند؛ اما معمولا حداقل باید 400هزار تومان برای آن هزینه کنید. اپراتور‌ها افراد را سایز می‌کنند و برنامه بر اساس آن تعریف می‌شود ضمن این که دستگاهی هم وجود دارد که نقاط بی‌تناسب بدن را نشان می‌دهد!

البته این تمام ماجرا نیست چرا که برخی از موسسات سعی می‌کنند تا با هر ترفندی فرد را به محل بکشانند تا با شیوه‌های خاص خودشان وی را جذب کنند تا از این شیوه‌ها برای لاغر شدن استفاده کند. شیوه‌هایی که به اعتراف مدیر یکی از موسسات دائمی نیست و هر گاه فرد مراقب خوردن خود نباشد به راحتی برمی‌گردد.

برخی از موسسات هم بر حسب نیاز مشتریان نرخ نهایی را اعلام می‌کنند و هر چه فرد از تمکن مالی و یا اشتیاق بیشتری برخوردار باشد باید هزینه بیشتری را هم بپردازد. نکته جالب این است در تبلیغات این موسسات ویزیت توسط پزشکان به چشم می‌خورد اما وقتی از نحوه اجرا و تخصص اپراتور‌های ماساژ درمانی می‌پرسید بیشتر این موسسات یا از جواب دادن طفره می‌روند و یا به گفتن یک فرد متخصص این کار را انجام می‌دهد بسنده می‎کنند.

این که استفاده از ماساز تا چه اندازه در رسیدن فرد به وزن دلخواه موثر است موضوع این گزارش نیست بلکه نکته اینجا است که در بیشتر این موسسات هر کاری برای خالی کردن جیب مشتریان به کار می رود. از دادن وعده های توخالی گرفته تا اضافه کردن طول درمان با بهانه های مختلف...

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha