سلامت نیوز: واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی بیمارستان مسیح دانشوری در راستای اعتلای طرح جذب نیروهای داوطلب مردمی برای اهدا به برگزاری نخستین همایش «سفیران زندگی» با حضور 4 هزار نفر در 29 مهر اقدام می‌کند.

به گزارش سلامت نیوز نخستین همایش سراسری نیروهای داوطلب واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی (سفیران زندگی) بیمارستان مسیح دانشوری در تاریخ 29 مهر برگزار می‌شود.

محورهای این همایش نیز شامل تبیین اصول و مبانی فعالیت سفیران، شناسایی ظرفیت‌ها و بسترسازی برای فعالیت‌های تخصصی ایجاد تشکل‌های اجرایی و ارائه راهکارهای عملی، بررسی عملکرد سفیران طی سال‌های اخیر، ارائه راهکارهای بهبود فعالیت‌های سفیران و بررسی مباحث اهدای عضو و پیوند اعضا است.

تاکنون نیز در حدود 4 هزار نفر برای حضور در نخستین همایش سراسری نیروهای داوطلب واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی بیمارستان مسیح دانشوری ثبت نام کرده‌اند.

سفیران زندگی، سمت افرادی است که به صورت داوطلبانه در راستای ارتقای فرهنگ اهدای عضو در سطح جامعه به واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی بیمارستان دکتر مسیح دانشوری کمک‌رسانی می‌کنند.

سفیران زندگی در این راستا وظایفی از جمله انجام کارهای واحد (آماده‌سازی کارت‌ها، همراهی پرسنل در مراسم مختلف واحد، شرکت در غرفه‌ها و همایش‌ها)، فرهنگ‌سازی تبلیغاتی از طریق پخش بروشور و سخنرانی در ارگان‌ها، دانشگاه‌ها و اطلاع‌رسانی از طریق نشریات و خبرگزار‌ی‌هاف سایت‌ها و ثبت‌نام افراد داوطلب از طریق فرم و معرفی سایت را بر عهده دارند.

انجام کارهای هنری طراحی سربرگ، بروشور، بنر، استند، عکاسی و فیلم‌برداری و ساخت مستند، تیزر، انیمشن و فیلم کوتاه نیز از دیگر فعالیت‌های سفیران زندگی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha