سلامت نیوز: فرمانده نیروی انتظامی استان البرز و تهران از شناسایی یک انبار نگهداری داروهای غیرمجاز پرورش اندام در کرج خبر داد و گفت: با اطلاعات پلیسی مشخص شد که در انبار یک واحد صنفی مقدار زیادی داروهای غیرمجاز پرورش اندام نگهداری می‌شود که با کار پلیسی این انبار شناسایی شد.

علیرضا اکبرشاهی در نشست مطبوعاتی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این راستا در شش عملیات متفاوت موفق شدیم یک تن مواد مخدر را کشف که در این راستا 5 باند بزرگ منهدم و 11 نفر دستگیر شدند.

وی تاکید کرد: از یکی از باندهای قابل توجه موفق شدیم 280 کیلوگرم کراک و هروئین را کشف کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی استان‌های تهران و البرز در ادامه سخنان خود از شناسایی و دستگیری باند بزرگ قاچاق مواد مخدر در این استان‌ها خبر داد و گفت: براساس گزارشات مردمی باند بزرگ تهیه و توزیع مواد مخدر که متشکل از عناصر ایرانی و افغانی بودند شناسایی شدند.

اکبرشاهی تاکید کرد: سرکرده این باند بزرگ دو نفر بودند و قصد داشتند مواد مخدر تهیه شده از یکی از استانهای جنوبی کشور در قالب پوشش کالای تجاری به این استان انتقال دهند که توسط ماموران شناسایی شدند.

وی افزود: این افراد قصد داشتند این محموله را در یک کارگاه استیجاری تخلیه کنند که با توجه به اقدامات پلیسی و شناسایی سرباند اصلی و فرد را هم در یک عملیات غافلگیرکننده دستگیر شدند.

اکبرشاهی ادامه داد: از این افراد 260 کیلوگرم کراک و 20 کیلوگرم هروئین کشف شد.

فرمانده انتظامی استانهای تهران و البرز در ادامه سخنان خود به میزان کشفیات مواد مخدر از ابتدای سال جاری تا کنون اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 3.5 تن انواع مواد مخدر در این استان‌ها کشف شده است که در این راستا باند مهم متلاشی و هزار و 300 قاچاقچی، توزیع کننده و حمل کننده نیز دستگیر شدند.

اکبرشاهی خاطرنشان کرد: از این افراد همچنین 12 خودرو سبک و سنگین و دو قبضه سلاح کشف و ضبط شد.

وی در ادامه این نشست از شناسایی یک انبار نگهداری داروهای غیرمجاز پرورش اندام در کرج خبر داد و افزود: با اطلاعات پلیسی مشخص شد که در انبار یک واحد صنفی مقدار زیادی داروهای غیرمجاز پرورش اندام نگهداری می‌شود که با کار پلیسی این انبار شناسایی شد.

اکبرشاهی ادامه داد: با شناسایی این انبار ماموران موفق شدند هزار و 685 کیلوگرم پودر کراتین، 10 هزار و 400 عدد انواع کپسول و 308 هزار و 800 عدد انواع دارو به شکل قرص و تعداد 375 عدد انواع آمپول‌های هورمونی را کشف کنند.

وی ارزش ریالی این اقلام را پس از کشف 890 میلیون ریال عنوان کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha