سلامت نیوز: عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست مجلس، گفت: باید سهم همه کشورها در قبال مبارزه با مواد مخدر یکسان باشد و هماهنگی بین ایران، سایر کشورها و سازمان‌ها در این زمینه وجود داشته باشد وتنها به اقدامات ایران اکتفا نشود. حسین ابراهیمی در گفت‌وگو با خانه ملت درباره نقش سازمان‌های بین‌المللی برای کمک به ایران در مبارزه با مواد مخدر، تصریح کرد: سازمان ملل و بخصوص سازمان‌های بین‌‌المللی باید در این مساله همکاری خود را با ایران بیشتر کنند زیرا همسایگی ایران با کشور افغانستان باعث شده که ما نسبت به سایر کشورها هزینه‌های بیشتری را متحمل شویم.

نماینده مردم بیرجند و درمیان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: باید سهم همه کشورها در قبال مبارزه با مواد مخدر یکسان باشد و از آنجا که ایران در خط مقدم این مبارزه قراردارد سایر کشورها و سازمان‌هایی که در این زمینه فعالیت می‌کنند، باید با ایران هماهنگی بیشتری داشته باشند.

وی افزود: در این صورت جمهوری اسلامی ایران هزینه‌ وفشار کمتری را در این زمینه احساس خواهد کرد.

نماینده مردم در مجلس، بیان کرد: ایران بیشترین قربانی را، در راه مبارزه با مواد مخدر ایران داشته است و تاکنون تعداد زیادی از مردم کشورما جان خود را از دست داده‌اند و به مقام شهادت نائل شده‌اند که جبران این مساله همکاری تنگاتنگی میان تمامی کشورها را می‌طلبد.

ابراهیمی گفت: ایران تاکنون و در این زمینه جور سازمان‌های بین‌المللی را کشیده و به همین دلیل باید از همه کشورها بخواهد نقش خود را در این زمینه به خوبی ایفا کنند و تن به همکاری بیشتری دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha