سلامت نیوز: معاون بهداشتی وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشكی اعلام كرد: تبلیغ مواد غذایی مضر توسط رسانه ها به خصوص صدا و سیما ممنوع است.

علیرضا مصداقی نیا روز چهارشنبه در سومین اجلاس معاونان بهداشتی دانشگاه های علوم پزشكی در تبریز، اظهاركرد: اقدامات لازم در جهت هماهنگی این موضوع انجام شده و پیگیری قضایی و قانونی با تخلفات انجام می گیرد.

وی همچنین گفت: برای انجام خدمات پزشكی و ارتقای سطح سلامت جامعه باید برنامه ریزی كرده و بصورت هدفمند به دنبال نیازهای جامعه و اهداف پیش بینی شده باشیم.

مصداقی نیا افزود: در برنامه پنجم توسعه برای نخستین بار در خصوص شاخص سلامت جامعه برنامه های خوب و جامعی در نظر گرفته شده كه در این خصوص برنامه ریزی
مناسبی نیز از طرف وزارت بهداشت صورت گرفته است.

وی اظهاركرد: براین اساس شاخص امید به زندگی در ایران ارتقا یافته ،به طور نمونه مرگ و میر نوزادان در كشور به پایین ترین سطح ممكن رسیده و در خصوص مادران باردار نیز تلاش در جهت تحقق همین هدف در حال انجام است.

وی با اشاره به اینكه بدون پایش در مناطق امكان برنامه ریزی مناسب وجود ندارد، اضافه كرد: در وزارت بهداشت و درمان با صرف كمترین هزینه بالاترین بازدهی و نتیجه را شاهد هستیم كه این امر با الگوی جهاد اقتصادی میسر شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha