سلامت نیوز : سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از نیاز تمام بیمارستان‌ها به پرسنل تخصصی و پرستار خبر داد.
 


حسن ابوالقاسمی در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: ما در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اولویت نخست خود را به اورژانس اختصاص داده‌ایم و در اولویت‌های بعدی به ICU و بعد در مرحله نهایی به توسعه بخش‌ها برای بیمارستان‌ها توجه می‌کنیم.

وی افزود: ما باید اول نگاه کنیم که اورژانس‌ها در بیمارستان‌ها به چه شکلی هستند و آن را بهبود بخشیم و در گام بعد کمبود تختهای ICU را برطرف کنیم و در نهایت به بازسازی و زیباسازی بخش‌هایمان به طوری که در شأن مردم باشد رسیدگی کنیم.

ابوالقاسمی ادامه داد: به هر حال موانعی در راه وجود دارد ولی با این وجود اساتید بزرگی در این دانشگاه مشغول به کار هستند و پرستاران زحمات زیادی می‌کشند و در مجموع کارهای بسیار ارزشمندی در حال انجام است.

وی گفت: یعنی بابت سرویس به بیمار بنده فکر می‌کنم که سرویس‌های تخصصی ما کاملاً کارآمد هستند و برای اینکه جلوه این کارآمدی را بالا ببریم و خدمات را نیز افزایش دهیم نیاز است که ضعف‌ها را نیز پوشش دهیم که در این راستا کمبود پرسنل تخصصی یکی از این ضغف‌هاست.

ابوالقاسمی در پاسخ به این پرسش که در حال حاضر مجموعه بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به چه تعداد پرسنل تخصصی و پرستار نیاز دارد، افزود: بالاخره در اینجا استانداردها معلوم است و باید بر اساس استانداردها نیروهای انسانی خود را تکمیل کنیم ولی در مجموع خیلی بیشتر از این موارد نیاز داریم که حمایت جدی معاونت نیروی انسانی ریاست جمهوری را می‌طلبد.
 
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی خاطرنشان کرد: در مجموع بیمارستانهای دولتی به شدت به نیروی انسانی نیاز دارند البته در حال حاضر کار کارشناسی دقیق در حال انجام است ولی به هر حال در تمام بیمارستان‌ها کمبود پرسنل تخصصی و پرستار برای رسیدن به حد استاندارد را داریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha