سلامت نیوز: عضو هیات علمی سومین كنگره راینولوژی ایران از ارایه روش های نوین جوان سازی پوست صورت، بدون نیاز به اعمال جراحی در این كنگره خبر داد و گفت: مزوتراپی، به كارگیری لیزر كم توان، امواج رادیویی(RF) و بهره گیری از پركننده ها(فیلرها) و نیز تزریق بوتاكس، رفته رفته جایگزین بسیاری از شیوه های تهاجمی جوان سازی پوست صورت از قبیل جراحی می شود.
      دكتر بهزاد پوستی به مناسبت برپایی "سومین كنگره یین المللی راینولوژی ایران" كه 12 تا 15 مهرماه امسال در مركزهمایش های بین المللی رازی تهران برپا می شود، سخن می گفت با اعلام این خبر افزود: در روش مزوتراپی، برخی داروها، ویتامین ها و محصولات گیاهی برا ی ازبین بردن لایه های چربی در زیر پوست تزریق می شود.
      وی ادامه داد: دوز كم تزریق موارد فوق در كنار تكرار دفعات تزریق سبب می شود كه چربی نواحی مورد تزریق بدون نیاز به روش های تهاجمی مانند جراحی و ساكشن(كشیدن چربی از زیر پوست به خارج بدن) كاهش یابد.
      دكتر پوستی از ارایه این شیوه در سومین كنگره بین المللی راینولوژی ایران خبر داد و گفت: به كارگیری لیزر كم توان وامواج رادیویی (RF)كه سبب تحریك پوست برای ساختن كلاژن و از بین بردن چربی می شود از دیگر شیوه های نوینی است كه قرار است در این كنگره مورد بحث و تبادل نظر متخصصان داخل و خارج كشور قرارگیرد.
      وی ادامه داد: شیوه های جوان سازی پوست تنها مختص افراد سالخورده نیست و سن مراجعات به پزشكان متخصص برای این گونه اعمال جراحی ها در دنیا و از جمله در ایران رو به كاهش است.
      دكتر پوستی گفت: هم اینك استفاده از پركننده ها و بوتاكس شایع ترین روش های غیر تهاجمی جوان سازی پوست صورت به شمار می رود كه به تدریج دیگر روش های جوان سازی پوست نیز رو به گسترش است.
      وی تصریح كرد: بر حسب شرایط فرد داوطلب، گاهی چند روش جوان سازی پوست صورت به طور همزمان استفاده می شود.
      گفتنی است، سومین كنگره بین المللی راینولوژی ایران با همكاری استادان دانشگاه های سراسر كشور و  انجمن های علمی گوش، گلو، بینی و جراحی سر و گردن ایران ENT))، راینولوژی ایران، پلاستیك و ترمیمی، فك و صورت، پوست، چشم، آكادمی جراحی پلاستیك صورت اروپا (EAFPS ) و انجمن های لیزر و خواب برپا  می شود.
       این كنگره شامل چهار بخش در زمینه راینولوژی، راینوپلاستی، جراحی های پلاستیكی و ترمیمی، سرو صورت و گردن و       روش های غیرجراحی جوان سازی صورت و درمان بیماری های پوستی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha