سلامت نیوز: عضو هیات علمی سومین كنگره راینولوژی ایران گفت : فیلرها ، مزوتراپی و امواج رادیویی جایگزین اعمال جراحی جوان سازی صورت می شود و این روش ها به عنوان روش های نوین جوان سازی پوست در كنگره راینولوژی مورد بحث و بررسی قرار می گیرند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از انجمن علمی راینولوژی ایران ، دكتر بهزاد پوستی اظهار داشت: مزوتراپی، به كارگیری لیزر كم توان، رادیو فركوئنسی و بهره گیری از پركننده ها(فیلرها) و نیز تزریق بوتاكس رفته رفته جایگزین بسیاری از شیوه های تهاجمی جوان سازی پوست صورت از قبیل جراحی می شود.

وی افزود: در روش مزوتراپی برخی داروها، ویتامین ها و محصولات گیاهی برای ازبین بردن لایه های چربی در زیر پوست تزریق می شود.

این استاد دانشگاه خاطرنشان كرد: دوز كم تزریق موارد فوق در كنار تكرار دفعات تزریق سبب می شود كه چربی نواحی مورد تزریق بدون نیاز به جراحی و ساكشن (كشیدن چربی
از زیر پوست به خارج بدن) كاهش یابد.

وی گفت: به كارگیری لیزر كم توان و رادیو فركوئنسی - كه سبب تحریك پوست برای ساختن كلاژن و از بین بردن چربی می شود - از دیگر شیوه های نوینی است كه قرار است
در كنگره راینولوژی مورد بحث و تبادل نظر متخصصان داخل و خارج كشور قرارگیرد.

وی ادامه داد: شیوه های جوان سازی پوست تنها مختص افراد سالخورده نیست و سن مراجعه به پزشكان متخصص برای این گونه اعمال جراحی ها در دنیا و از جمله در ایران رو به كاهش است.

پوستی گفت: در حال حاضر استفاده از پركننده ها و بوتاكس شایع ترین روش های غیر تهاجمی جوان سازی پوست صورت هستند كه به تدریج دیگر روش های جوان سازی پوست نیز رو به گسترش است.

وی یادآور شد: بر حسب شرایط فرد داوطلب، گاهی چند روش جوان سازی پوست صورت به طور همزمان استفاده می شود.

سومین كنگره یین المللی راینولوژی ایران از 12 تا 15 مهرماه امسال در مركز همایش های بین المللی رازی تهران برپا می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha