سلامت نیوز: معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: سازمان تامین اجتماعی 3 میلیاردتومان به طرح پزشک خانواده اهواز بدهکار است که امیدواریم سریعتر بپردازد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس؛ سید سعید سیدیان دیشب در برنامه تلویزیونی نبض که از شبکه خبر سیما پخش شد، اظهار داشت: برنامه پزشک خانواده در حال حاضر در 6 شهر استان خوزستان کاملاً اجرایی شده است و 15 تیم سلامت در این زمینه سازماندهی شدند و مشغول به کار هستند.

وی افزود: در این زمینه برای اینکه مشکل مالی موجود را حل کنیم از اعتبارات معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خوزستان برای اجرای این طرح بودجه در نظر گرفتیم اما متأسفانه بیمه‌ها تاکنون به ما پرداختی نداشتند.

سیدیان تصریح کرد: در این زمینه حتی برای اینکه بتوانیم کار را جلو ببریم با وجود تمام تفاهمنامه‌ها نامه‌ای مکتوب برای مدیر عامل تأمین اجتماعی مبنی بر اینکه پول را به حساب دانشگاه علوم پزشکی اهواز بریزند نوشتیم البته ما نباید چنین کاری می‌کردیم اما به ‌رغم ارسال این نامه باز هم هم پول نداده‌اند.

وی یادآرو شد: این 3میلیارد تومان را باید به سرعت به ما برسانند در حالی که نامه رسمی هم به آنها داده شده است و باید برنامه‌ای اتخاذ شود که مشکل حل شود.

سیدیان گفت: مسئله اساسی که پیش آمد این بود که خوشبختانه استاندار خوزستان وارد عمل شد و ستاد عملیاتی و راهبردی برای این کار تشکیل داد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اهواز خاطر نشان کرد: در این جلسات تشکیل شده به طور مشخص یک مشکل داریم که باید هر چه سریعتر با پزشکان خانواده قرارداد بسته شود و پول تیمی‌های سلامت پزشک خانواده به آنها داده شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha