سلامت نیوز: رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا با اعلام اینکه قانون مبارزه با شیشه توقعات پلیس را به طور نسبی برطرف کرده است، گفت: ماموران در حال تحقیق بر روی لوازم آرایشی آغشته به موادمخدر هستند.

سردارعلی مویدی در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: این طرح در بخش‌هایی اجازه‌ ورود پلیس به موضوع شیشه را داده اما به طور کامل توقع و انتظار پلیس را برآورده نکرده است.

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا ادامه داد: در اجرای این طرح تلاش می‌کنیم متناسب با شیوه‌ها و شگردها در بحث فضاسازی و ایجاد ظرفیت‌های قانونی جدید به نتایجی برسیم، چرا که اگر پلیس و دستگاه قضایی به‌روز نباشند، قطعا در این مورد نمی‌توانند پاسخگو باشند.

مویدی در ادامه درباره توزیع دستمال‌های کاغذی و محصولات آرایشی آغشته به موادمخدر به ایسنا گفت: در حال حاضر از کشفیاتی از این نوع مطلع نیستم اما این امر قابل بررسی است و در حال حاضر ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر مشغول انجام تحقیقات و بررسی بر روی این موضوع هستند.

وی درباره سگ‌ها و دستگاه‌های موادیاب افزود: خوشبختانه از قابلیت خوبی در بحث سگ‌های موادیاب برخوردار هستیم و در تلاشیم به طور تخصصی‌تر این موضوع را دنبال و از آن به عنوان یک ابزار مفید و تاثیرگذار در ماموریت‌ها استفاده کنیم.

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا همچنین درباره‌ نیاز پلیس به سگ‌های موادیاب به ایسنا گفت: اگر کیفیت را در این مورد در نظر بگیریم افزایش تعداد سگ‌های موادیاب بد نیست.

«اظهارات افراد خارج از دبیرخانه ستاد، مندرج در سایت الزاماً به معنای موضع رسمی ستاد مبارزه با موادمخدر نمی باشد.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha