سلامت نیوز: مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با اعلام اینکه تهران از ابتدای سال حتی یک روز هوای پاک نداشته است گفت: در هفته نخست مهرماه و پس از بازگشایی مدارس وضعیت هوا در شرایط ناسالم بوده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، یوسف رشیدی با بیان اینکه پس از آغاز مهرماه و بازگشایی مدارس وضعیت هوا در شرایط ناسالم بوده است گفت: این در حالیست که از هوا نظر هواشناسی وضعیت مناسبی داشته و شاهد وزش باد در شهر بوده ایم.

وی تصریح کرد : از روز بازگشایی مدارس در تهران از نظر آلودگی هوا روز "سالم" نداشته ایم و در مورد ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون وضعیت هوا در شرایط ناسالم بوده است.

رشیدی تاکید کرد: ناسالم بودن وضعیت هوا در شرایطی است که ما اکنون از نظر هواشناسی در شرایط مناسب هستیم و با توجه به سرد شدن تدریجی هوا و احتمال ایجاد حالت اینروژن ، ممکن است وارد مراحل بدتر آلودگی هوا نیز بشویم .

مدیر عامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران خاطر نشان کرد : از ابتدای سال تاکنون حتی یک روز هوای پاک در شهر نداشته ایم و تنها 69 روز هوای سالم را سپری کرده ایم ، همچنین 123 روز هوای شهر ناسالم و 3 روز بسیار ناسالم بوده است.

وی اظهار کرد: متاسفانه برای حل معضل آلودگی هوا بیشتر از آن که کار عملی و اجرایی صورت گیرد ، حرف زده می شود و جان و سلامتی تمام شهروندان به خاطر شرایط بد آلودگی هوا در خطر است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha