سلامت نیوز: معاون درمان وزیر بهداشت با اشاره به برنامه‌های وزارت بهداشت برای گسترش بیمارستان‌های تك جنسیتی زنان گفت: راه‌اندازی یك بیمارستان ویژه زنان در هر استان را پیگیریم.

دكتر سیدحسن امامی رضوی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به برنامه‌های وزارت بهداشت برای گسترش بیمارستان‌های ویژه زنان گفت: در حال حاضر دو بیمارستان میرزاكوچك خان و آرش در سطح دانشگاه علوم پزشكی تهران و بیمارستان مهدیه در سطح دانشگاه علوم پزشكی شهید بهشتی در زمینه ارایه خدمات به زنان فعال هستند.

وی ادامه داد: در دانشگاه علوم پزشكی تهران پروژه گسترش بیمارستان میرزاكوچك خان و توسعه طرح آرش در حال پیگیری است كه نتایج بسیار مناسبی را به دنبال خواهد داشت.

معاون درمان وزیر بهداشت گفت: راه‌اندازی یك بیمارستان ویژه زنان در هر استان را پیگیریم. پروژه مربوط به این موضوع تعریف و اطلاعات لازم از سطح دانشگاه‌های علوم پزشكی جمع‌آوری شده است.

دكتر امامی رضوی در پایان گفت: به نظر می‌رسد برنامه راه‌اندازی حداقل یك بیمارستان ویژه زنان در هر استان طی شش ماه آینده صورت گیرد. به این ترتیب امیدواریم طی 2 تا 3 سال آینده یك بیمارستان جامع زنان در هر استان راه‌اندازی شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha