سلامت نیوز: معاون درمان وزارت بهداشت گفت: مابه‌التفاوت ساعت کاری پرستاران از ابتدای امسال پرداخت می‌شود و همه بیمارستانهای دولتی موظفند از اول مهر قانون ساعت کاری پرستاران را اجرا کنند.

حسن امامی رضوی در گفت‌و‌گو با فارس در پاسخ به اینکه قانون ارتقای بهره‌وری یا کاهش ساعت کاری پرستاران که قرار بود از اول مهر اجرایی شود و طی آن ساعت کاری پرستاران کم شود به کجا رسید اظهار داشت: طبق بخشنامه وزیر بهداشت از ابتدای مهر باید قانون کاهش ساعت کاری پرستاران در تمام بیمارستانهای دولتی کشور اجرا شود. تاکنون گزارش عدم اجرا نداشتیم. به دانشگاه‌های علوم پزشکی نیز ابلاغ شده که موظفند کاهش ساعت کاری پرستاران را اعمال کنند و اگر گزارشی مبنی بر عدم اجرای این طرح به دست ما برسد ورود می‌کنیم.

وی ادامه داد: به هر حال هم در معاونت درمان، هم دفتر پرستاری وزارت بهداشت و هم حوزه نیروی انسانی معاونت توسعه وزارت بهداشت به دنبال حل مشکل هستیم و اگر دانشگاهی طرح را اجرا نکرده لابد مشکلاتی در اجرای آن داشته است که مشکل را حل خواهیم کرد.

معاون وزیر بهداشت درباره پرداخت مابه‌التفاوت ساعت کاری پرستاران نیز توضیح داد:
دانشگاه‌ها در سال گذشته اعتباری برای پرداخت مابه‌التفاوت ساعت کاری پرستاران نداشتند اما از ابتدای امسال این کار اجرایی شده است و مابه‌التفاوت‌ها را باید پرداخت کرده باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha