دوشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۰ - ۱۷:۳۳
سلامت نیوز: فرزند ناخلفی که برای تهیه هزینه مواد مخدر مصرفی خود، پس از درگیری و مشاجره با مادر خود، وی را به قتل رسانده و متواری شده بود، دستگیر شد.

 به گزارش سلامت نیوز به نقل از برنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ «مهدی یارندی» معاون اجتماعی استان تهران و البرز در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران اداره جنایی پلیس آگاهی شهرستان شهریار طی دریافت گزارش های مردمی از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر استشمام بوی تعفن از منزل یکی از همسایه ها و احتمال وقوع قتل، بلافاصله جهت بررسی موضوع در محل مورد نظر حاضر شدند.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهریار در تحقیقات اولیه از محل جنایت، در داخل انباری منزل، جسد پیرزنی را کشف کردند.

سرهنگ یارندی در ادامه تصریح كرد: با توجه به جسد کشف شده، وقوع قتل محرز و بلافاصله تلاش ماموران جهت شناسایی و دستگیری قاتل آغاز شد.

ماموران در بررسی های اولیه از محل وقوع جنایت و تحقیق از همسایه ها دریافتند که مقتول همراه با فرزندش که معتاد نیز می باشد زندگی می کرده و چند روز پیش از وقوع حادثه، از منزل آنها صدای مشاجره و درگیری شنیده شده است ، بنابراین فرزند مقتول به عنوان اولین مظنون تحت تقیب قرار گرفت.

یارندی تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات پلیسی و کنترل نامحسوس محل هایی که احتمال مخفی شدن متهم در آنجا متصور بود ، در نهایت در کمتر از یک ساعت فرزند مقتول به نام «هوشنگ .ط» را شناسایی کردند و در یک اقدام غافلگیرانه موفق به دستگیری وی شدند.
 
هوشنگ با انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی های فنی پلیسی پرده از راز قتل مادرش برداشته و پس از اعتراف به قتل، اذعان کرد که سه روز پیش از مادرم درخواست مقداری پول برای خرید مواد مخدر کردم. اما مادرم از این امر خودداری کرد و در نتیجه مشاجره لفظی بین ما رخ داد که به دلیل عصبانیت مادرم را هل دادم که بر اثر برخورد او با دیوار از گوشش خون آمد و من نیز از روی ترس جسد مادرم را داخل گونی و در انباری منزل قرار دادم تا در یک فرصت مناسب آن را به بیرون از منزل انتقال دهم.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان تهران و البرز در پایان به خانواده ها توصیه كرد: ضمن كنترل و نظارت بر رفتار فرزندان خود، در هنگام عصبانیت از مشاجره و درگیری لفظی جدا پرهیز كرده و سعی كنند كه با حفظ حریم خانواده و رعایت نکات تربیتی و اخلاقی، طرف مقابل را اقناع کنند تا از وقوع چنین حوادث تلخ و ناگواری پیشگیری شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha