سه‌شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۰ - ۱۲:۵۶
کد خبر: 34283
سلامت نیوز: نمایندگان ویژه مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی به منظور بررسی روند اجرای برنامه پزشک خانواده به استان‌های سیستان و بلوچستان، خوزستان و چهارمحال و بختیاری اعزام شدند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، دکتر ادیب‌نیا سرپرست معاونت درمان، دکتر اهوازی مدیرکل درمان غیرمستقیم و دکتر چوبساز مدیرکل درمان مستقیم سازمان تأمین‌اجتماعی به ترتیب به عنوان نمایندگان ویژه مدیرعامل تأمین‌اجتماعی به استان‌های سیستان‌وبلوچستان، خوزستان و چهارمحال و بختیاری اعزام شدند و با برگزاری جلسات با مسئولین دانشگاه‌های علوم پزشکی این سه استان روند اجرای برنامه پزشک خانواده در این استان‌ها را بررسی کردند.

سرپرست معاونت درمان که به عنوان نماینده ویژه مدیرعامل به سیستان و بلوچستان سفر کرده بود در بازگشت ضمن رضایت از عملکرد مدیریت درمان تأمین‌اجتماعی این استان در اجرای برنامه پزشک خانواده، گفت: در جلسه‌ای که با رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و مسئولین اجرای این برنامه داشتیم دو طرف بر ادامه همکاری‌های موجود و اجرای مفاد تفاهمنامه فیمابین دو وزارتخانه مجری طرح، تأکید کردند.

جلسه جمع‌بندی و راهکارهای رفع موانع موجود در جلسه‌ای با حضور مدیرعامل و مدیران درمان سازمان تأمین‌اجتماعی تصمیم‌گیری خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha