سه‌شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۸
کد خبر: 34302
سلامت نیوز: گلسرخی جراح پلاستیک معتقد است که در جامعه کنونی، تناسب اندام و زیبایی به قسمتی از سلامت روحی، روانی و اجتماعی افراد شده است.

ریونیز گلسرخی جراح پلاستیک سینه و شکم در گفت‌وگو با برنا اظهار داشت: لیپولیز متدی از جراحی است که با لیزر و ماورای سوت، چربی های زائد در بدن را تخریب و تخلیه می کند.

این جراح پلاستیک با اشاره به این‌که لیپولیز جایگزین لیپوساکشن است، ادامه داد: عوارض ناشی از لیپولیز کمتر از لیپوساکشن است. لیپولیز در راستای تناسب اندام و زیبایی صورت می‌گیرد، به طوری که یکی از شیوه های مرسوم در جهان عنوان شده است.

گلسرخی با بیان این مطلب که جراحی لیپولیز بعد ار جراحی بینی رتبه دوم را جهان دارد، افزود: گروه های سنی مختلف، برای زیبایی و تناسب اندام، تمایل به انجام این عمل زیبایی دارند. در واقع لیپولیز بعد از گروه سنی 18 سال صورت می گیرد، چرا که برای انجام این عمل، فرد باید به یک بلوغ جسمانی رسیده باشد تا از لحاظ فیزیکی دچار مشکل خاصی نشود.

این جراح پلاستیک سینه و شکم تصریح کرد: در کل می توان گفت گروه سنی 50 تا 60 سال بیشترین آمار مراجعه کنندگان برای انجام این عمل هستند. کاهش وزن به دلیل فرسایش زانو و کمر یکی از عمده ترین دلایل گرایش این افراد برای انجام لیپولیز است.

گلسرخی همچنین تاکید کرد: متاسفانه در جامعه کنونی، تناسب اندام و زیبایی به قسمتی از سلامت روحی، روانی و اجتماعی افراد شده است.

به گفته وی، عوارض ناشی از لیپولیز تنها درد و کمبودی بوده و تاکنون عوارض خاصی از این جراحی ثبت نشده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha