سلامت نیوز: رئیس اداره سلامت دهان و دندان وزارت بهداشت با تاکید بر کنترل و پیشگیری از پوسیدگی دندان کلاس اولیها، از اجرای طرح کلینیک سیار دندانپزشکی در تمامی مدارس کشور خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، دکتر محمدحسین خوشنویسان در بازدید از طرح کلینیک سیار دندانپزشکی در مدارس ابتدایی اظهارداشت: طرح کلینیک سیار دندانپزشکی در تمامی مدارس کشور در حال اجراست و در تلاش هستیم تیمی برای ارزیابی سلامت دهان و دندان دانش آموزان به خصوص کلاس اولیها اجرا شود.

وی هدف از اجرای این طرح را کنترل و پیشگیری از پوسیدگی دندانهای شیری کلاس اولیها عنوان کرد و گفت: این طرح متناسب با امکانات بهداشتی و درمانی هر استان در حال انجام است.

خوشنویسان خاطرنشان ساخت: این طرح شامل خدمات پیشگیری بهداشت دهان و دندان، فلورایدتراپی، آموزش بهداشت دهان و دندان و فیشورسیلانت ویژه دانش آموزان کلاس اولی اجرا می شود.

رئیس اداره سلامت دهان و دندان وزارت بهداشت با عنوان این مطلب که بتوانیم با ادامه این طرح در سراسر کشور به مسئله کنترل در پیشگیری از پوسیدگی دندان کودکان گام برداریم، گفت: این طرح در استانهای کشور در حال اجراست و برای نخستین بار به عنوان پایلوت در کاشان انجام شده بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha