چهارشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۰ - ۱۵:۴۲
سلامت نیوز: حالا دیگر آن زن چاق نیستم، اما چهره و جوانی‌ام را از دست داده‌ام و از همه مهم‌تر آنکه با این اقدام همسر و فرزندم را از دست داده‌ام...

به گزارش سلامت نیوز به نقل از برنا، در مجتمع قضایی شهید محلاتی خانواده یک، زن جوانی در یکی از شعب دادگاه به دلیل دادخواست طلاق همسرش حاضر شده است.
 
این زن که با وضعی نامرتب و بهم ریخته در این مکان حاضر شده، علت دادخواست همسرش را برای طلاق اینگونه بیان می کند: در سال‌های نخست زندگی مشترک روزهای خوبی داشتیم، اما احساس می کردم همسرم از چاقی من رنج می برد. چراکه  همسرم گاه در جمع، چاقی ام را مسخره می کرد. او مرا با زنان زیبا اندام مقایسه می کرد که این رفتار مرا می رنجاند.

نسرین با بیان اینکه راه های زیادی را برای کاهش وزن امتحان کرده ام، اما هیچ گاه نتوانستم اندام متناسب داشته باشم، گفت: بدبختی اصلی ام زمانی شروع شد که به یکی از باشگاه های تناسب اندام رفتم و آنجا با خانمی آشنا شدم که بعد از در جریان قرار گرفتن مشکلم، من را به دام تباهی کشاند.

وی در این باره بیان کرد: آن زن با روش های خود من را فریب داد و ذهنم را آنگونه پر کرد که با مصرف موادمخدر شیشه می توانم به اندامی زیبا دست پیدا کنم و اگر میزان مصرف کم باشد، معتاد نخواهم شد.

نسرین با بیان اینکه بدون اطلاع همسرم و به صورت پنهانی مصرف مواد مخدر را شروع کردم، گفت: فکر نمی کردم روزی به این مواد معتاد شوم، چراکه در میزان مصرف محتاط بودم.
 
این زن جوان در حالی که بغض در گلو دارد، افزود: حالا دیگر آن زن چاق نیستم، اما چهره و جوانی ام را از دست داده ام و از همه مهم تر آنکه با این اقدام همسر و فرزند من را ترک کردند.

وی در پاسخ به خبرنگار برنا که آیا برای ترک اعتیاد خود تلاش کرده ای، گفت: چند مرتبه به مراکز ترک اعتیاد مراجعه کردم، اما موفق به ترک نشده ام. بارها موجب آبرو ریزی خانواده و همسرم شده ام و در مواقعی که شرایط خوبی نداشتم، فرزندم را کتک زده ام، این ها همه برایم درد آور است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha