سلامت نیوز :نائب رئیس شورای اسلامی شهر با بیان اینکه باندهای سودجویی که کودکان را مجبور به کار و تکدی‌گری می‌کنند صحنه‌های ناخوشایندی در شهر ایجاد کرده‌اند گفت: این نشان می‌دهد که ما نتوانسته‌ایم شهری را که دوستدار کودک باشد فراهم کنیم.
به گزارش مهر، حسن بیادی با بیان این که شهرداری با برگزاری جشنواره بهترین‌ها برای غنچه‌های شهر به اهداف مصوبه شهر دوستدار کودک بسیار نزدیک شده است و امیدوارم این جشنواره بتواند مدیران شهری را در پیشبرد اهداف مصوب یاری رساند گفت:کودکان یکی از اقشار بسیار مهم جامعه هستند و هر نکته‌ای در کودکی بیاموزند سریع در ذهنشان نقش می‌بندد.

وی با اشاره به شعار شهر دوستدار کودک که در جشنواره امسال بسیار مورد توجه قرار گرفته است، اظهار داشت: یکی از اهداف مهم مصوبه شهر دوست‌دار کودک در شورای شهر برگزاری همین جشنواره‌ها بود. جشنواره‌هایی که بهانه‌ای باشند برای آنکه بتوانیم آینده شهر را از این وضعیت برای کودکان خارج کنیم.

نایب رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه ما دائما در شهر شاهد خشونت‌هایی هستیم که متوجه کودکان است، اظهار داشت: باند های سودجویی که کودکان را مجبور به کار و تکدی‌گری می‌کنند؛ صحنه‌های ناخوشایندی در شهر ایجاد کرده‌اند و این نشان می‌دهد که ما نتوانسته‌ایم شهری را که دوست‌دار کودک باشد، فراهم کنیم.

بیادی ضمن ابراز امیدواری از اینکه جشنواره‌هایی همچون «بهترین‌ها برای غنچه‌های شهر» علاوه بر ایجاد نشاط و شادمانی برای کودکان بتواند به ایجاد شهری سالم برای آنها نیز بی‌انجامد، اظهار داشت: ما در شهر فضاهایی را که مناسب بازی و تعامل کودکان باشد، کمتر مهیا کرده‌ایم. وقت آن رسیده است که با برگزاری چنین جشنواره‌ای خود را برای ایجاد شهری مناسب برای نسل آینده آماده کنیم.

به گفته بیادی جشنواره بهترین‌ها برای غنچه‌های شهر می‌تواند محیطی را فراهم کند که کارشناسان و هنرمندان کشور در بخش کودک و نوجوان با هنر و علم خود نه تنها کودکان را شاد کنند؛ بلکه والدین آنها را نیز در تربیت کودکان و آماده کردن آنها برای ایجاد شهری دوستدار کودک کمک کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha