سلامت نیوز: نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس، با بیان اینکه تنها با قانون و مجازات نمی‌توان از بروز خشونت‌ها جلوگیری کرد، افزود: شرایط زندگی برخی از مردم به گونه‌ای است که از سنگین‌ترین مجازات‌ها هم ممکن است ترسی نداشته باشند.

 محمدحسن غفوری‌فرد در گفت‌وگو با خانه ملت، با تاکید بر اینکه تنها با قانون نمی‌توان جامعه را اداره کرد، افزود: هر اندازه هم قانون و مجازات کامل و سنگین باشند، شرایط زندگی مردم گاهی بر قوانین غلبه می‌کند.

این عضو کمیسیون انژری مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه دور زدن و خلاف قانون عمل کردن در تمامی جوامع وجود دارد، اظهار کرد: برخی از مردم با فرهنگ مناسبی و درستی تربیت نشده‌اند که مرتکب برخی از این جرایم می‌شود.

وی ادامه داد: علاوه بر قانون مسئولان فرهنگی کشور، آموزش و پرورش و در مقاطع بالاتر روحانیون که وظایف سنگین‌تری دارند باید در زمینه تربیت جوانان و به خصوص نوجوانان تلاش بیشتری کنند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس تصریح کرد: تنها با قانون و مجازات نمی‌توان از بروز خشونت‌ها جلوگیری کرد، برخی شاید شرایط زندگیشان به گونه‌ای باشد که از سنگین‌ترین مجازات‌ها هم ترسی نداشته باشند.

غفوری‌فرد با بیان اینکه نهادهای فرهنگی جامعه مانند؛ رسانه‌ها، رادیو و تلویزیون نقش بسزایی در تربیت مردم دارند، تصریح کرد: جوانان را باید پیش از آنکه به مرحله ارتکاب جرم برسند با مسائل فرهنگی در جامعه و خانواده آشنا کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha