چهل و هفتمین كنگره علمی سالانه انجمن دندانپزشكی ایران به همراه بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی مواد، وسایل و تجهیزات دندانپزشكی برگزار می‌شود.

به گزارش سلامت نیوزبه نقل از روابط عمومی انجمن دندانپزشكی ایران، این كنگره با حضور بیش از 5 هزار دندانپزشك 22 تا 25خرداد ماه امسال در محل اجلاس سران كشورهای اسلامی برپا می‌شود.
رئیس انجمن دندانپزشكی ایران با اعلام این خبر گفت: هدف از برپایی این كنگره ارتقای سطح علمی و دانش رشته‌های مربوط به داندانپزشكی است.
علی یزدانی با اشاره به شعار امسال كنگره انجمن دندانپزشكی یادآور شد: با توجه به اهمیت بهداشت دهان و دندان در سلامت جسمانی و غیر جسمانی،« بهداشت دهان و دندان، سلامت جسم و جان» به عنوان موضوع و محور اصلی این كنگره انتخاب شده است.
رئیس انجمن دندانپزشكی ایران یادآور شد: رشته‌های ارتودنسی،رادیولوژی ، دانپزشكی كودكان، كنترل عفونت، پریودنتولوژی، پاتولوژی، بیماری های دهان و دندان، ایمپلنت‌های دندانی، جراحی ، اندودنتیكز
(درمان رشه دندان)، دندانپزشكی ترمیمی و زیبایی و نیز پروتزهای دندانی از عمده محورهای كنگره امسال است.
وی از برپایی كارگاه‌های آموزشی در زمینه‌های كاربرد لیزر در دندانپزشكی، پروتزهای دندانی، ایمپلنت‌ها و ... به عنوان دیگر برنامه‌های كنگره امسال نام برد.
به گفته یزدانی ، چهل و هفتمین كنگره علمی سالانه انجمن دندانپزشكی ایران با همكاری اداره كل آموزش مداوم جامعه پزشكی و استادان داخل و خارج كشور برپا می‌شود.
وی در پایان تصریح كرد: همزمان با برپایی این كنگره، بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی مواد، وسایل و تجهیزات دندانپزشكی به ارایه تكنولوژی‌های نوین در زمینه مواد و تجهیزات دندانپزشكی می‌پردازد.
یزدانی با اشاره به اینكه انجمن دندانپزشكی ایران یكی از قدیمی‌ترین انجمن‌های پزشكی در كشور است، یادآور شد: این انجمن قصد دارد، كنگره پنجاهم خود را در سطحی بسیار گسترده و به صورت منطقه‌ای برگزار كند كه به زودی برنامه‌ریزی‌های آن شروع خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha