سلامت نیوز: رئیس گروه سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: با وجود برنامه‌ریزی‌های انجام شده در بحث توزیع شیر مدارس، هنوز دستورالعملی از سوی وزارت آموزش و پرورش در خصوص توزیع شیر در مدارس ابلاغ نشده است.

الهه حسن‌پور، رئیس گروه سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در گفت‌وگو با  فارس در خصوص آخرین وضعیت برنامه توزیع شیر در مدارس استان تهران اظهار داشت: در این خصوص هماهنگی‌ها و مقدمات لازم انجام شده است.

وی افزود: با وجود برنامه‌ریزی‌های انجام شده در بحث توزیع شیر مدارس، هنوز دستورالعملی از سوی وزارت آموزش و پرورش در این خصوص ابلاغ نشده است؛ باید منتظر دستورالعمل این وزارتخانه باشیم و به استناد آن انجام وظیفه کنیم.

رئیس گروه سلامت و پیشگیری اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در پاسخ به این پرسش که با توجه به یارانه‌ای شدن شیر، نحوه توزیع آن در مدارس به چه صورت خواهد بود، اضافه کرد: در این خصوص، دستور‌العمل شفاف‌تر خواهد بود و این موضوع که جامعه هدف چیست و به چه میزان و در چند نوبت شیر توزیع می‌شود، بر اساس دستور‌العمل وزارت آموزش و پرورش است که باید تا زمان ابلاغ آن صبر کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha