سه‌شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۶
کد خبر: 34723
سلامت نیوز: کارشناس اداره آب و فاضلاب مرکز سلامت محیط و کار گفت: هیچ ماده نگهدارنده‌ای مثل فلوراید به آب معدنی‌ها افزوده نمی‌شود.

به گزارش سلامت نیوز، پروین بینا کارشناس مرکز سلامت محیط و کار افزود: تمام موادی که به آب معدنی‌ها افزوده می‌شوند بر روی بطری‌ها نوشته شده و هیچ ماده‌ای غیر از آن‌ها به آب معدنی‌ها افزوده نمی‌شود.

وی با تکذیب افزودن مواد نگهدارنده مثل فلوراید به آب معدنی ها اظهار داشت: آب معدنی‌ها برای ماندگاری تحت شرایط خاص استریل می‌شوند تا زمان ماندگاری شان افزایش یابد.

وی گفت: تمام مواد افزوده شده به آب معدنی‌ها تحت نظارت ناظر فنی سازمان غذا و دارو انجام می‌شود و این مواد افزودنی به آب معدنی‌ها هر چند مدت یک‌بار در آزمایشگاه‌ها کنترل می‌شوند.

این کارشناس اداره آب و فاضلاب مرکز سلامت محیط و کار بیان داشت: علاوه بر این در تمام کارخانه‌های تولیدی آب معدنی هم آزمایشگاه کنترل کیفیت وجود دارد و مردم نباید نگران سلامت این نوع آب‌ها باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علی رضا ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    1 0
    این کارشناس اداره آب و فاضلاب!!!!!!!!!! دیگه من هیچی نمی گم! خودتون قضاوت کنید. منظورشون از شرایط خاص استریل کردن اونوقت چه روش هایی هست؟ نکنه اشارشون به اوزونی هست که تو کارخونه ها به بهانه ضد عفونی ظروف میزارن ولی مستقیما به ظرف پر کن میره، برای اینکه آب معدنیمون که می خوایم به زور یه سال نگه داریش کنیم و جلبک سبز ته ظرف ایجاد نشه! مگه مجبورید تاریخ انقضاش اگه یه هفته باشه نیازی به این اوزون هم نیست که فوق العاده اثر سرطانزایی داره با ایجاد رادیکال های آزاد.