سلامت نیوز: صرامی از برگزاری راهپیمایی بزرگ خانوادگی با محوریت جامعه سالم عاری از اعتیاد در 21 استان کشور خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از برنا، حمید صرامی مدیر کل فرهنگی و پیشگیری ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: براساس مراتب ابلاغی مقرر است در تمامی مراکز استان های کشور راهپیمایی خانوادگی با محوریت جامعه سالم عاری از اعتیاد و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های دستگاه‌های استانی برگزار شود.

صرامی ادامه داد: طی سه ماه گذشته، 10 راهپیمایی خانوادگی به ترتیب در استان‌های آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، کرمان، اردبیل، خراسان رضوی، کرمانشاه، کهکیلویه و بویراحمد، اصفهان، فارس و ایلام برگزار و در پایان مراسم به نفرات برتر جوایزی اهدا شد.

مدیر کل فرهنگی و پیشگیری ستاد مبارزه با مواد مخدر افزود: همچنین در دو هفته نخست مهر امسال 11 راهپیمایی خانوادگی در استان‌های چهارمحال بختیاری، مازندران، زنجان، سمنان، قزوین، قم، همدان، یزد، سیستان و بلوچستان، البرز و کردستان برگزار و در پایان مراسم به نفرات برتر جوایزی اهدا شد.

صرامی اظهار داشت: همچنین طبق مراتب ابلاغی به استان ها مقرر شد، تمامی استان‌ها نسبت به برگزاری همایش پیشگیری جامعه سالم عاری از اعتیاد با هدف بررسی روش های سرعت بخشیدن به اقدامات پیشگیری، افزایش نرخ سطح پوشش کانون‌های هدف، تحقق برش استانی سند جامع پیشگیری و تقدیر از دست اندرکاران فعال عرصه پیشگیری اقدام کنند.

وی ادامه داد: استان‌های آذربایجان شرقی، اصفهان و خوزستان اقدام به برگزاری این همایش کرده اند و استان‌های هرمزگان و بوشهر نیز به دلیل شرایط آب و هوایی در سه ماهه آخر سال این همایش را برگزار خواهند کرد و سایر استان‌ها نیز طبق جدول زمان بندی، اقدام به برگزاری این همایش خواهند کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha