سلامت نیوز: با استقرار چهارمین گروه از متخصصان مجمع داوطلبان درمانگر(مدد) محرومان سازمان نظام پزشکی در مناطق محروم و كم برخوردار شهرستان مهدی شهر استان سمنان، مردم نیازمند این منطقه محروم از 19 تا 21 مهرماه خدمات تخصصی رایگان دریافت خواهند کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، دکتر داریوش طاهرخانی با اعلام این خبر گفت: گروهی متشکل از متخصصان جراحی چشم، جراحی گوش و حلق و بینی، جراحی زنان و زایمان، جراحی عمومی، متخصص ارتوپد، متخصص پوست و مو، متخصص بیهوشی، متخصص طب فیزیكی و توانبخشی و متخصص دندانپزشکی به همراه چند پزشک عمومی به شهرستان مهدی شهر استان سمنان اعزام می شوند تا خدمات تخصصی رایگان به مردم نیازمند این منطقه محروم ارایه کنند.

وی افزود: از ابتدای ماه مهر، گروهی از پزشکان عمومی در منطقه با معاینه بیماران، ضمن رعایت نظام ارجاع، بیماران نیازمند دریافت خدمات تخصصی را شناسایی و پس از بیماریابی و غربالگری به گروه متخصصان ارجاع نموده‌اند.

دبیر مجمع داوطلبان درمانگر (مدد) محرومان سازمان نظام پزشکی عنوان کرد: در مدت زمان استقرار گروه تخصصی در مناطق محروم استان سمنان، بیماران محروم در صورت نیاز به خدمات اعمال جراحی سرپایی، این خدمات را در بیمارستان صحرایی دریافت خواهند نمود و در صورت نیاز بیماران به انجام اعمال جراحی همراه با بیهوشی و بستری، گروه متخصصان مدد محرومان، این اعمال جراحی را در بیمارستان مجهز شهر سمنان بطور رایگان انجام خواهند داد.

گفتنی است، پیش از این نیز، خدمات تخصصی رایگان توسط مجمع مدد محرومان سازمان نظام پزشکی از تاریخ 11 تا 15 خرداد ماه به مردم نیازمند منطقه بازفت استان چهار محال و بختیاری و پس از آن 29 تیر تا اول مرداد ماه به مردم محروم زیركوه شهرستان قائن در استان خراسان جنوبی و 27 تا 31 شهریور ماه نیز در منطقه میانكوه استان لرستان ارایه شده بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha