سلامت نیوز :غرفه وزارت بهداشت در طبقه بالای سالن برگزاری جشنواره برپا شده و به همین دلیل بسیاری از بازدیدکنندگان از وجود چنین غرفه‌ای مطلع نیستند.

به گزارش سینانیوز در پنجمین روز از این جشنواره شاهد بازدید بالای علاقه‌مندان از غرفه‌های مختلف نمایشگاه هستیم و علاوه بر وب سایت‌ها وبلاگ‌ها پایگاه‌های اینترنتی و رسانه‌های برخطٰ وزارت خانه‌های مختلفی مانند آموزش و پرورش وزارت بهداشت و درمان و سازمان‌های گوناگون در جشنواره حضور دارند.
پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت و درمان علی رغم اینکه در بخش‌های مختلف آگاهی بخشی به خانواده‌ها پنل‌های گوناگونی را تدارک دیده و هر روز نیز یک کار‌شناس در حوزه‌های مختلف بیماری‌های ایدزٰ، مقاربتی، اعتیاد و غیره در این غرفه حضور دارد، اما به نظر می‌رسد آن طور که باید نتوانسته در حوزه اطلاع‌رسانی به جوانان که طیف وسیع بازدیدکننده هستند کمک کند.
غرفه وزارت بهداشت در طبقه بالای سالن برگزاری جشنواره برپا شده و به همین دلیل بسیاری از بازدیدکنندگان از وجود چنین غرفه‌ای مطلع نیستند و بالطبع برای مشاوره با کار‌شناسان حوزه سلامت که با این هدف به جشنواره آمده‌اند گفت‌و‌گویی ندارند.
امروز که پنجمین روز از برپایی جشنواره است کار‌شناس مسائل ایدز و بیماری‌های مرتبط با آن در غرفه وزارت بهداشت مستقر است که متاسفانه با وجود اینکه دانش آموزان بسیاری از مقاطع راهنمایی و دبیرستان به همراه معلمان خود از نمایشگاه بازدید کردند بدون انجام مشاوره با این کار‌شناس نمایشگاه را ترک کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha