سلامت نیوز :اطلاعی از اعتراض دانشجویان شرکت‌کننده در آزمون پیش‌کارورزی ندارم
هرچند دانشجویان معترض به امتحان پیش‌کارورزی به کمیسیون بهداشت مجلس هم نامه فرستاده و اعتراض خود را اعلام کرده‌اند، اما رییس این کمیسیون درباره این ماجرا بی‌اطلاع است.

شهریاری با اظهار بی‌اطلاعی از بروز تقلب در آزمون پیش‌کارورزی دانشجویان پزشکی گفت: «اگر نامه‌ای هم از سوی این دانشجویان مبنی بر اشتباه یا تقلب در آزمون به کمیسیون بهداشت آمده باشد بنده بی‌اطلاع هستم.»

چند روز است که دانشجویان پزشکی در قالب گروه‌های ۵۰ و ۶۰ نفره هر روز صبح در وزارت بهداشت جمع می‌شوند و به نحوه برگزاری آزمون پیش‌کارورزی اعتراض می‌کنند اما جواب مشخصی از سوی مسئولین به آنها داده نمی‌شود. این دانشجویان راه‌های مختلفی را برای تجدید نظر در امتحان و بازبینی مجدد پاسخنامه‌هایشان امتحان کرده‌اند؛ از جمله می‌توان به ارسال نامه‌های متعدد به رئیس جمهور، کمیسیون بهداشت مجلس و شخص وزیر اشاره کرد.

دکتر شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت در گفت‌وگو با سینانیوز گفت: «از تقلبی که در آزمون پیش‌کارورزی صورت گرفته اطلاعی ندارم و اگر هم تقلبی در این آزمون صورت گرفته باشد در کمیسیون توسط اعضا بررسی می‌شود و پس از اثبات چنین اشتباهی کارگروه آموزشی وارد عمل می‌شود.»

وی افزود: «دانشجویانی که معتقد هستند چنین اشتباهی صورت گرفته است باید ابتدا از طریق دانشگاه‌هایشان وارد عمل شوند و سپس در صورت عدم دریافت نتیجه مثبت به وزارت‌خانه و بخش معاونت آموزشی آن مراجعه کنند. لازم به ذکر است که این آزمون در تاریخ هفدهم شهریورماه برگزار شده است و علاوه بر دانشجویان مردودی تعدادی از دانشجویان پذیرفته شده نیز از بی‌عدالتی در تقسیم امتیازات ارفاقی که در دانشگاه‌ها به آنها تعلق می‌گرفت ابراز ناراحتی کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha