سلامت نیوز: رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی شهید بهشتی کمبود فضای اورژانس و تخت ICU یکی از چیزهایی است که در تمام بیمارستان‌های تهران مشهود است.

حسن ابوالقاسمی در گفت‌و‌گو با فارس در مورد سیاست‌های جدید دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: ما جدی هستیم، کاملاً جدی هستیم و در گرفتن حقوق مردم دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی کوچکترین تردیدی به خود راه نمی‌دهد.

وی در پاسخ به اینکه پس از اعلام شماره تماس برای شکایت‌های ناشی از گرفتن زیر‌میزی پزشکان چه تعداد تماس گرفته‌اند گفت: در مورد تعداد تماس ها اطلاعی ندارم باید از مسئول بازرسی بپرسید.

ابوالقاسمی در مورد اینکه برای اورژانس‌ها برنامه خاصی دارید یا خیر گفت: وزیر بهداشت بخشنامه‌ای را جدیداً ابلاغ کرده است مبنی بر اینکه بدون اینکه اورژانس بیمارستانی اصلاح، ترمیم و بازسازی شود بیمارستان حق توسعه ندارد و این موضوع جزو دستور کار همه بیمارستان‌های ماست.

وی در پاسخ به اینکه گاهی اورژانس علی‌رغم اینکه ظرفیت ندارند بیمار را پذیرش می‌کنند و حتی روی زمین خدمات می‌دهند چه راهکاری برای این مسئله اندیشیده شده گفت: بالاخره تهران شهری است که در این بخش کمبود دارد و در این شکی نیست. احتیاج به مراکز بیشتری در تهران وجود دارد که باید آماده‌سازی شود و کمبود فضای اورژانس و کمبود فضای آی‌سی‌یو یکی از چیزهایی است که در تمام بیمارستانهای تهران مشهود است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha