سلامت نیوز: انجمن دیابت ایران در تاریخ 12 آبان سال جاری از خبرنگاران رسانه های مختلف در طول 25 سال گذشته در زمینه دیابت فعالیت کرده اند با اهدای جوایز نفیس تقدیر می کند.

اسدالله رجب رئیس انجمن دیابت ایران گفت: انجمن دیابت ایران در نظر دارد به منظور قدردانی از زحمات خبرنگارانی که در مدت 25 سال گذشته در زمینه دیابت و انجمن دیابت ایران ایران فعالیت کرده اند به 3 نفر از آنها جوایز نفیس اهدا کند.

وی ادامه داد: این مسابقات با هدف ترغیب خبرنگاران برای اطلاع رسانی بهتر در زمینه بیماری دیابت به عموم افراد جامعه برگزار می شود.

رجب یادآور شد: خبرنگارانی که تمایل به شرکت در این مسابقه را دارند می توانند خلاصه ای از فعالیت های خود را تا تاریخ 5 آبان سال جاری به نشانی انجمن دیابت ایران واقع در ستارخان، خیابان پاتریس لومومبا، خیابان رامین ملکوتی ارسال کنند.

وی خاطرنشان کرد: از خبرنگاران برتر در تاریخ 12 آبان سال جاری در حضور سایر خبرنگارانی که در این حوزه فعالیت داشته اند تقدیر می شود.

گفتنی است، در تاریخ 12 آبان به همه خبرنگارانی که در زمینه دیابت فعالیت کرده اند نیز با اهدای تقدیرنامه از سوی انجمن دیابت ایران قدردانی خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha