سلامت نیوز: نماینده مردم ساری در مجلس گفت: موضوع پزشک خانواده از موضوعات بسیار اساسی است که انتخابی نبوده بلکه اجباری است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا،علی اصغر یوسف‌نژاد اظهار داشت: برای دستیابی به شاخص‌های بخش سلامت و درمان، ارتقاء کمی و کیفی خدماتی که در این بخش ارایه می‌شود و هم‌چنین افزایش سطح رضایتمندی مراجعین باید تلاش شود.

وی خاطرنشان کرد: موضوع پزشک خانواده از موضوعات بسیار اساسی است که انتخابی نبوده بلکه اجباری است.

نماینده مردم ساری در مجلس تصریح کرد: رسیدن به استانداردهایی که در بخش سلامت وجود دارد نیازمند اراده قوی در سطح ملی و استانی است.

یوسف‌نژاد یاداور شد: بخش سلامت و پزشکی نسبت به سایر بخش‌ها در قانون برنامه پنجم توسعه بسیار برجسته‌تر و موثر بوده است.

وی با بیان این‌که تفصیل و تصریح مواد قانون برنامه در بخش سلامت در قوانین و بودجه‌ سالانه باید دیده شود، گفت: چارچوب اصلی بخش سلامت و تکالیف و دستورالعمل‌های مواد مختلف باید در قوانین عادی و سالانه خودش را نشان دهد.

عضو كمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهار داشت: ظرفیت مناسبی در صندوق توسعه ملی در بخش غیردولتی وجود دارد که حمایت مناسب از این صندوق بسیاری از مشکلات بخش سلامت را کاهش می‌دهد.

یوسف‌نژاد با بیان این‌که نگرانی از سازمان‌های بیمه‌ای از مشکلات موجود است، گفت: تمرکز روی سیاست‌گذاری بیمه‌ای در کشور نداریم که باید توجهی ویژه‌ای در این راستا صورت گیرد.

وی ادامه داد: ارتقاء جایگاه بیمه تامین اجتماعی در قانون برنامه نیازمند همکاری فی ما بین از توانمندی برنامه پنجم است.

نماینده مردم ساری در مجلس اظهار داشت: تردیدی از رضایت عمومی و برایند افکار در فضای مدیریتی مازندران وجود ندارد و به عنوان پایلوت قابل تغییر به سراسر کشور است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha