سه‌شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۰ - ۱۳:۳۱
کد خبر: 35267
سلامت نیوز: شرکت شهر سالم، رانندگان اتوبوسهای بخش خصوصی را از نظر سلامت جسمی و روحی چکاپ می کند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران گفت: بر اساس درخواست شرکت واحد اتوبوسرانی و دستورالعمل واگذاری اتوبوس و بهره برداری از خطوط اتوبوسرانی شهری و حومه شهری به بخش غیر دولتی، باید گواهی صحت بدنی این افراد جهت رانندگی اتوبوس های شرکت واحد توسط شرکت شهر سالم صادر شود.

غفاری خاطرنشان کرد: کار چکاپ پزشکی و سلامت رانندگان اتوبوس های بخش خصوصی با توجه به استانداردهای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص رانندگان اتوبوس از ابتدای شهریور ماه امسال آغاز شده است و رانندگان معرفی شده می توانند با در دست شدن معرفی نامه عکس دار خود از شرکت مربوطه به مراکز بهداشتی درمانی شرکت شهر سالم در مناطق 1 ، 3 ، 5 ، 6 ، 8 ، 10 ، 12 ، 13 ، 16 ، 17 ، 19 و 20 مراجعه کنند.

غفاری گفت: در این چکاپ ، افراد معرفی شده توسط پزشک از لحاظ سلامت جسمی و روانی ویزیت شده و آزمایش های استاندارد ، ادیومتری (شنوایی سنجی) ، اپتومتری (بینایی سنجی) نیز در مورد آن ها صورت می گیرد تا در صورت نیاز به اقدامات تخصصی به متخصصین مربوطه ارجاع می شوند.

وی افزود : پرونده این افراد پس از انجام معاینات جهت بررسی به معاونت بهداشت شرکت شهر سالم ارجاع می شود تا پس از بررسی کارشناسان و تائید پزشک متخصص طب کار ، گواهی تائید سلامت و تناسب با کار محوله برای این افراد صادر شود و یا در صورت لزوم به متخصص معرفی شوند.

غفاری تصریح کرد: از ابتدای شروع این طرح تاکنون و براساس مراجعات صورت گرفته و وحود نقص در برخی پرونده ها ، تاکنون برای 65 نفر از رانندگان اتوبوس های بخش خصوصی گواهی تائید سلامت صادر شده است و معاینات تا زمانی که نیاز باشد از سوی مراکز درمانی شرکت شهر سالم پیگیری می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha