یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۸۶ - ۰۰:۰۰
کد خبر: 3529

به دنبال بارش چند دقیقه ای باران در کرج خیابان های این شهرستان دچار آبگرفتگی گسترده و سیلاب شد.

باران بهاری باز هم کرج را بحران زده کرد


به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر در کرج ، هم اکنون اصلی ترین خیابان های شهر شامل شهید بهشتی و طالقانی به دلیل جاری شدن آب از سمت ارتفاعات دچار آبگرفتگی وسیع شده و شماری از شهروندان در آب گرفتار شده اند.

در زیرگذرهای طالقانی و شورا حرکت خودروها به طور کامل قفل شده است و امکان حرکت خودروها در مسیرهای اصلی شهر وجود ندارد . شدت آب به اندازه ای که احتمال حمل افراد و خودروها به وسیله آن میسر است.

در چهارراه طالقانی شمالی عده زیادی از شهروندان به خصوص زنان و کودکان با فریاد و شیون تقاضای کمک می کنند . به جز نیروهای پلیس راهنمایی و رانندگی هنوز اقدام دیگری در خصوص کمک به شهروندان وحشت زده صورت نگرفته است.

آبگرفتگی فروشگاه های طبقه همکف در این خیابان تعدادی از کسبه را شوکه کرده است همچنین بزرگترین نمایشگاه دائمی کتاب کشور هم اکنون در آب نشسته است و خسارت های فراوانی به این واحد فرهنگی وارد شده است .

در برخی مناطق از جمله کلاک ، بلوار ماهان و گوهردشت که پیش از این تعدادی از منازل آن زیر آب رفته بودند نیز وضعیت هایی مشابه دفعات قبل گزارش شده است .

مسئول ستاد حوادث غیرمترقبه کرج در گفتگویی کوتاه با مهر از مردم خواست آرامش خود را حفظ کرده و منتظر امداد باشند و جز در مواقع غیرضروری از منزل خارج نشوند.

محمدعلی جعفری تاکید کرد: کلیه گروه های امدادی شهر در تلاش برای امداد رسانی هستند و نتایج اقدامات خود را روزهای آینده به اطلاع رسانه ها خواهند رساند.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha