یکشنبه ۱ آبان ۱۳۹۰ - ۱۰:۱۱
کد خبر: 35468

کالری شمار (Calorie Counter) برنامه ایست ساده برای یافتن اطلاعات غذایی موادی که به عنوان غذا مصرف می‌کنیم و به‌ وسیله آن می‌توان تمرینات، وزن و رژیم غذایی خود را پیگیری کرد.

نرم افزار رایگان کاهش وزن
سلامت نیوز :کالری شمار (Calorie Counter) برنامه ایست ساده برای یافتن اطلاعات غذایی موادی که به عنوان غذا مصرف می‌کنیم و به‌ وسیله آن می‌توان تمرینات، وزن و رژیم غذایی خود را پیگیری کرد.
به گزارش سلامت نیوز به نقل از سینا شما می‌توانید توسط این برنامه به یادداشت روزانه مواد غذایی (Food Diary) بپردازید، یعنی به وسیله این ابزار مقدار کالری و ارزش (مقدار فیبر، پروتیین و غیره) مواد غذایی که روزانه مصرف می‌کنید را بسنجید. از طریق گزینه جستجو (که عملکرد خوبی دارد)، می‌توانید مواد غذایی و انواع غذا‌ها را جستجو کنید (مثل: برنج، کباب، گوشت گوساله، کاهو و غیره).
روش دیگر جستجو از طریق برند مواد غذایی معروف است. روش دیگر اسکن کردن بارکد مواد غذایی از طریق دوربین تلفن همراه است که بلافاصله اطلاعات آن محصول را در لیست شما ثبت می‌کند.
در ‌‌نهایت، پس از مشاهده تصویر غذا و اطمینان یافتن از انتخاب صحیح و تعیین میزان وعده هر غذا آن را ذخیره می‌کنید.
این برنامه همچنین بخشی به نام یادداشت تمرین (Exercise Diary) دارد، که میزان فعالیت، استراحت و خواب شما را بسته به نوع حرفه و میزان تحرک و ورزش روزانه ثبت می‌کند. در نتیجه میزان سوخت کالری روزانه شما محاسبه شده و توصیه‌های لازم برای تنظیم آن‌ها در اختیار شما قرار داده می‌شود.
تقویم رژیم غذایی (Diet Calender) مرحله‌ای است که در آن میزان کالری مصرفی روزانه محاسبه شده و طی یک برنامه یک ماهه برای کاهش یا افزایش وزن شما برنامه ارایه می‌کند.
شما از طریق نمودار می‌توانید تاریخچه کاهش یا افزایش وزن خود را پیگیری کنید.
همچنین می‌توانید با ارسال اطلاعات خود به وبسایت fatsecret. com در همه جا به این اطلاعات دسترسی پیدا کنید.
برنامه «کالری شمار» بر روی تلفن‌های همراه مبتنی سیستم‌ عامل اندروید، بلکبری و iOS قابل نصب است. این برنامه به‌صورت رایگان برای کاربران ایرانی از طریق itunes و برنامه بازار قابل دانلود است. برنامه بازار را می‌توانید از وب‌سایت getbazaar.com تهیه کنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha