یکشنبه ۱ آبان ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۹
کد خبر: 35504
سلامت نیوز: مدیرعامل شرکت بیمه آتیه سازان حافظ گفت: در حال بررسی طرح بیمه تکمیلی خانواده در کشور هستیم و در صورت تصویب به زودی اجرا می شود.

افشین مقصودی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به اینکه در حال حاضر حدود 2 میلیون و 300 هزار بازنشسته از دستگاه‌های مختلف تحت پوشش شرکت بیمه‌ آتیه سازان هستند، اظهار داشت:‌ این تعداد به همراه خانواده‌هاشان بیش از 3میلیون نفر می‌شوند که به طور کامل از خدمات بیمه تکمیلی شرکت آتیه سازان استفاده می‌کنند.

وی تصریح کرد: مبلغی که بازنشستگان و افرادی که تحت پوشش بیمه تکمیلی شرکت آتیه سازان هستند متفاوت است و از ۳ هزار تومان شروع و تا 27 هزار تومان ادامه دارد.

مقصودی تأکید کرد:‌ در حال حاضر قراردادهای شرکت بیمه آتیه سازان با دستگاه‌ها متفاوت است و برخی از آنها دارای کارت درمان و برخی به صورت اینترنتی ثبت نام کرده‌اند.

مدیر عامل شرکت بیمه آتیه سازان حافظ اضافه کرد: در حال حاضر این شرکت با بیش از 78 درصد از مراکز درمانی قرارداد دارد و این در حالی است که بخش مهمی از مرکز خصوصی هستند.

وی از اجرایی طرح بیمه تکمیلی خانواده خبر داد و گفت: این طرح در حال حاضر در دست مطالعه است و چنانچه نتایج خوبی داشته باشد در کل کشور اجرا خواهد شد و در این طرح تمام اعضای خانواده با یک حق بیمه ثابت تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار می‌گیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha