چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵
کد خبر: 35506

چیزی که اکنون مشخص است این است که  دارویی با عنوان ترمیم بکارت با این خصوصیات ساخته نشده و حتی اگر ساخته شده باشد هم مجوز بهداشتی و سلامتی لازم را در هیچ کشوری بدست نیاورده پس بهتر است برای حفظ سلامتی خود و مراقبت از اندام تناسلی،رحم و .... فریب نخورید و ازین موارد استفاده نکنید.

داروهای معجزه آفرین برای ترمیم پرده بکارت ؟!

سلامت نیوز :مطالعات جدید نشان میدهد که ، پرده بکارت پس از باز شدن نمی تواند دوباره رشد کند.

پرده بکارت یک بافت نازک و گوشتی است که در قسمتی از دهانه واژن شما کشیده شده است. پرده بکارت را می توان در اولین رابطه جنسی واژینال باز کرد.تشخیص نوع پرده بکارت با پزشک متخصص است.

ترمیم پرده بکارت با جراحی 

به گزارش سلامت نیوز به نقل از واژینال ماکئووردالا باور عمومی بر این است که پرده بکارت تنها زمانی می شکند که زن برای اولین بار رابطه جنسی داشته باشد، اما ممکن است پرده بکارت توسط تامپون، ورزش های خاص از بین رفته باشد .

حتی ممکن است یک زن به طور طبیعی پرده بکارت نداشته باشد. برای بیمارانی که به دلایل فرهنگی یا شخصی می خواهند پرده بکارت خود را ترمیم کنند، دکتر ایمی نگوین، جراح زیبایی واژن میگوید: می توان هیمنوپلاستی را انجام دهد. پرده بکارت یا جراحی بازسازی پرده بکارت، لبه های پاره شده پرده را ترمیم می کند، بنابراین پرده بکارت پاره شده و در طول دخول بعدی خونریزی می کند.

معمولاً دو هفته پس از جراحی دوباره فرد را چک میکنیم تا مطمئن شویم که به خوبی انجام گرفته است.

داروهای معجزه آفرین برای ترمیم پرده بکارت ؟!

آزمایش باکرگی غیرقانونی است ؟

بوریس جانسون، نخست وزیر بریتانیا اخیرا متعهد شد که آزمایش باکرگی را غیرقانونی کند. ریچارد هولدن، یک عضو جوان محافظه‌کار پارلمان، اصلاحیه‌ای را پیشنهاد کرده است که این عمل را جرم‌انگاری می‌کند. هولدن در مورد این موضوع را در یک برنامه رادیویی شنید و بسیار متعجب شد که چنین آزمایشی هنوز قانونی است. 

 او 21 کلینیک را پیدا کرد که این روش را در بریتانیا ارائه می‌کردند و برای گواهی باکرگی تا 300 پوند (410 دلار) دریافت می‌کردند. در همین حال، در ایالات متحده، یک نظرسنجی در سال 2016 از 300 متخصص زنان انجام شد.دریافتند که 10.1 درصد بیماران در 12 ماه گذشته درخواست آزمایش باکرگی داشته اند و 3.5 درصد چنین آزمایشی را انجام داده اند.

در بسیاری از کشورها معاینه پرده بکارت غیرقانونی اعلام شده است ولی در کشور ما همچنان به دلایل فرهنگی و خصوصا در برخی نواحی وجود پرده بکارت نشان دهنده عدم برقراری رابطه جنسی است و اینکار غیر قانونی اعلام نشده است. همین موضوع باعث شده تا زنان مورد سوءاستفاده افراد سودجو قرار بگیرند و بازار متخصصینی که این جراحی را انجام میدهند داغ شود.متخصصینی که در واقع خودشان نباید چنین جراحی یا استفاده از شیاف ها و داروها را انجام ندهند.

تست های باکرگی تحقیرکننده و بی فایده 

به گزارش سلامت نیوز به نقل از تریت لانتیک تست های باکرگی نه تنها تحقیرکننده هستند بلکه بی فایده نیز هستند. سازمان جهانی بهداشت میگوید: "هیچ ارزش علمی یا نشانه بالینی برای "تست باکرگی" یا "معاینه باکرگی" وجود ندارد." علاوه بر بازرسی پرده بکارت، روش اصلی دیگر "تست دو انگشتی" است. برای بررسی تنگی واژن این آزمایشات بسیار تهاجمی تر، اما به همان اندازه بی معنی و غیر علمی است.

هیمنوپلاستی یا شیاف؟کدام برای ترمیم بکارت بهتر است؟

هیمنوپلاستی روشی است که به طور گسترده در آمریکای شمالی و اروپا و حالا در ایران تبلیغ میشود .مانند آزمایش باکرگی، هیمنوپلاستی نیز شبه علم است.

یک مطالعه در سال 2012 توسط محققان هلندی نشان داد که 17 زن از 19 زنی که این جراحی را انجام داده بودند ، در شب عروسی خود خونریزی نداشتند. گاهی اوقات، هیچ بقایایی از پرده بکارت برای بازسازی باقی نمی ماند، بنابراین جراحان در عوض با استفاده از پوست دیواره واژن، یک پرده بکارت مصنوعی ایجاد می کنند.هولدن در اینباره گفت :«  در واقع  هایمنوپلاستی نوعی ختنه اندام تناسلی زنانه است.> او گفت: «این یک عمل پزشکی تقلبی است. اگر هیچ اعتبار پزشکی برای آن وجود ندارد، چرا اجازه آن را می دهیم؟»

پس از اعتراض در هند در مورد "قرص های پرده بکارت مصنوعی" برای فروش در آمازون، شرکت آنها را از فروش خارج کرد.در برخی کشورها. با این حال، فروشنده‌های شخص ثالث هنوز «کیت‌های پرده بکارت» حاوی کپسول‌های خون تقلبی را میفروشند.

سایتها و شبکه های اجتماعی زیادی هستند که ادعا میکنند برای ترمیم پرده بکارت دارو یا شیافی دارند که به طور معجزه آسا عمل میکند اما نمیتوان خیلی به انها اعتماد کرد چرا که در صورت ورود هرگونه جسم خارجی به واژن زنان که مشخص نیست چه محتویاتی دارد خطرناک بوده و ممکن است تبعات جبران ناپذیری داشته باشد.

شیاف ترمیم بکارت واقعا ساخته شده است؟

پیشتر در سال 1390   ”اینه که فان سومرن”  ، متخصص بیماری های زنا ن در آدکامی پزشکی در شهراوترخت (هلند) ادعا کرده بود که شیافی ساخته که بکارت را ترمیم میکند .

سازنده مدعی بود : کافی است زنانی که اصطلاحا پرده بکارت خود را از دست داده اند، نیم ساعت قبل از رابطه جنسی در شب عروسی، این دارو را به صورت شیاف استعمال کنند تا اثرات معجزه آفرین آن را ببینند. این شیاف، در دمای درونی بدن، پوسته ژلاتینی خود را پاره می کند و محتوی آن به صورت مایع قرمز رنگی از واژن خارج می شود.

سازنده این دارو در گفتگو با مجله پزشکی آکادمی “اوترخت” گفته بود : “در سال حدود ۲۰نفر به من مراجعه می کنند که خواهان ترمیم پرده بکارت خود هستند. همکاران من در سایر شهرها نیز مراجعین زیادی دارند. متناسب با این که وضعیت مراجعین چه باشد، در مورد ترمیم پرده بکارت تصمیم می گیرم. برخی را ترمیم و حدود نیمی از موارد را نیز رد می کنم. مثلا اگر دختری مورد تجاوز واقع شده باشد و آینده اش به خاطر این مساله به خطر افتد، عمل ترمیم پرده بکارت را انجام می دهم. اما زمانی که زنی مراجعه می کند و می گوید که پس از طلاق و برای ازدواج دوم می خواهد پرده بکارت خود را ترمیم کند، با تقاضایش مخالفت می کنم.”

 از دیرباز و در سنن گوناگون، ظهور قطرات سرخ رنگ بر ملحفه ها، در شب عروسی شادی آفرین بوده است. نمایش پارچه ای با لکه های خون، با هلهله و “کل کشیدن” زنان خانواده همراه می شده است. این در حالی است که تنها در ۶۰درصد موارد، در اولین رابطه جنسی ، جداره واژن خراش بر می دارد و چند قطره ای خون می آید. با این وجود، در برخی موارد همان چند قطره، ناجی جان عروس است.


امروزه رد پای این گونه سنن به کشورهای اروپائی نیز کشیده شده است. حاملین این سنن نیز عمدتا مهاجرین اند. “اینه که فان سومرن” در این مورد می گوید: ” بیشتر مراجعه کنندگان من را دختران مراکشی و ترک تشکیل می دهند. اما گاهی اوقات زنان هلندی نیز به من مراجعه می کنند و برای ازدواج و یا روابط جدیدشان، خواهان ترمیم بکارت اند.”


به گفته “اینه که فان سومرن”، جامعه علمی و پزشکی هلند، انجام این عمل را بیهوده می داند چرا که هیچ ضرورت پزشکی و علمی در آن نیست. این عمل جراحی در کلینیک ها ی خصوصی صورت می گیرد.ممنوعیت ترمیم پرده بکارت تا کنون چندین بار در هلند مورد بحث واقع شده است.

نخست “آیان هیرسی علی” نماینده سومالیائی تبار حزب لیبرال هلند بود که خواستار ممنوعیت آن شد. چرا که این اقدام را گامی جهت تثبیت سنن و تداوم آنها در جامعه و علیه زنان می دانست. چندی پیش “خییرت ویلدرز” نماینده حزب دست راستی “برای ازادی” نیز خواهان ممنوعیت ترمیم پرده بکارت شده بود.گرچه هنوز در عرصه سیاسی راه حلی برای این معضل روبه رشد پیدا نشده، اما جامعه پزشکی آلترناتیوهای موقتی برای زنان جوانی که با آن دست و پنجه نرم می کنند، یافته است.


“اینه که فان سومرن” می گوید: ” قبل از این که سفارش ساخت این قرص را به داروخانه ها بدهم، تصمیم ام را با کمیسیون ویژه ای که مربوط به بررسی درجه اخلاقی و عرفی موضوع است، در میان گذاشتم . آنها ابتدا گفتند که ساخت و استفاده چنین قرصی از نظر اخلاقی به معنای مشارکت در فریب افرادی (مردانی) است که پس از دیدن مایع قرمز رنگ بر ملحفه های شب زفافشان، فکر می کنند زنشان باکره بوده است. اما من توانستم کمیسیون را قانع کنم که نجات زنی که ممکن است به خاطر باکره نبودن جانش را در قتل ناموسی از دست بدهد، مهم تر از این حرفهاست.”


علاوه بر این، “اینه که فامن سومرن” با نقد دیگری نیز مواجه است و آن این که این گونه اقدامات و ارائه این گونه خدمات موجب حفظ سنن ارتجاعی می شوند. 

آزمایش باکرگی خشونت علیه زنان است

آزمایش باکرگی در دنیای مدرن جایی ندارد. این نوعی خشونت است که با حمایت از این ایده خشونت بیشتر علیه زنان را عادی می کند . جراحی ترمیم باکرگی نیز نوعی خشونت است. جراحان نباید قادر به خرید  خودروهای شیک با سود حاصل از روش‌های غیرطبیعی بدون مزایای پزشکی باشند.

چیزی که اکنون مشخص است این است که  دارویی با عنوان ترمیم بکارت با این خصوصیات ساخته نشده و حتی اگر ساخته شده باشد هم مجوز بهداشتی و سلامتی لازم را در هیچ کشوری بدست نیاورده پس بهتر است برای حفظ سلامتی خود و مراقبت از اندام تناسلی،رحم و .... فریب نخورید و ازین موارد استفاده نکنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • خستم ۲۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۰
    27 10
    سلام خسته نباشید. میشه لطف کنید اسم دارو رو واسم بفرستین و بگین از کجا باید تهیش کنم . حالا واقعا تاثیریم داره . ممنون از سایت خوبتون
    • صنم ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۸
      1 7
      سلام میشه به ایمیلم اسم ونحوه تهیه اش رو بفرستین
  • سوسن ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
    22 3
    سلام وخسته نباشید لطفا اسم این دارو را بگید وچگونه میشود ان را تهیه کرد وقیمت ان چند است
    • نرمین ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
      22 3
      بی زحمت اسم دارو رو واسم میل کنیدومرسی
  • حمید ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    22 5
    سلام و خسته نباشید. واقعا سایت بسیار خوبی هست خیلی وقتا مطالعه زیادی تو خیلی مسائل رو در این سایت دارم. فقط درخواستی که از شما دارم اینه که لطفی کنید اسم این دارو را مطرح و یا به ایمیل این جانب ارسال نمایید. با تشکرات فراوان
    • م ۰۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۴
      16 9
      میشه چگونگی تهیه اون رو به ایمیلم بفرستید
  • سحر ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
    30 9
    لطفا اسم دارو و هزینشو بگید و چطور میتونم تهیه کنم برام ایمیل کنید
  • مهسا ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
    28 6
    سلام میشه اسم دارو و مرکز تهیشو به ایمیلم بفرستید به همراه قیمتش . هر چه زودتر
  • فاطمه ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۲
    4 0
    میشه آدرس سایت فروشش رو بذارین
  • مهسا ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
    3 0
    نام دارو و کجا تهیه کنم
  • sara ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۱
    13 2
    Slm.age mishe esm va nahve kharide in daru ro baram mail konid.mamnun az site khubetun
  • ليلا ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۶
    21 4
    سلام ميشه اسم دارو ومركز تهيشو بفرستيد .ممنون ميشم .به همراه قيمتش
  • من ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۱
    16 4
    لطفا اسم دارو و مرکز تهیه اش رو برام ایمیل کنید
  • ايكس ۰۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
    18 2
    اگه لطف كنيد اسم دارو رو برام ايميل كنيد ممنون ميشم
  • حلما ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
    22 3
    سلام.....لطفا اسم دارو و هزینشو بگید و چطور میتونم تهییه کنم برام ایمیل کنید
    • مرضیه ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۸
      15 1
      اگر اسم دارو وچگونه تهیه اش ازکجا برایم ایمل کنید ممنون میشم
  • فهیمه ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
    24 9
    سلام خواهش میکنم لطف کنینو اسم و هزینه دارو و روش تهیه دارو رو برام میل کنین. منتظرم
  • شیما ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
    12 3
    Mishe lotf konid begid az koja mishe tahie kard? Lotfan zod javab bedid khaheshan be emailam javabo befrestid mamnon
  • a ۰۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۳۰
    30 12
    سلام خواهش میکنم لطف کنینو اسم و هزینه دارو و روش تهیه دارو رو برام میل کنین. منتظرم
  • ayatay ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۴
    9 1
    slm khaste nabashin,mamanon az site khobetun,age mishe mano dar morede nahveye tahiyey shiaf,va hazinasho,va esmesho baram mail konin,fagat khyli zod age mishe.
  • نیل ۰۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
    18 6
    سلام لطفا اسم دارو ونحوه خرید و دسترسی دارو رو برام ایمیل کنید
  • sepide ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۵
    8 0
    Lotfan esme daroo va trighey dastresi va gheymat ro baram mail konid mamnoonam.
  • رها ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
    13 4
    سلام لطفا اسم دارو...هزینه ...و اینکه کجا برام قابل دسترس هست رو به ایمیلم بفرستید. خیلی ممنون
  • فرح ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
    27 10
    لطفا طریقه دریافت داروی ترمیم پرده بکارت و هزینه انرا برایم ایمیل کنید
  • زهرا ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۷
    14 0
    سلام لطفااسم دازو واینکه ازکجاتهیه ش کنم وقیمتش زو واسم ایمیل کنید
    • لعیا ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
      10 3
      میتونم ازتون اسم و قیمت این محصول رو بپرسم ممنون میشم سریع پاسخ بدین
  • shima ۰۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    20 0
    Khastw nabashin lotfan esm va tariqeye dastrec be in daru ro baram email knid ba tashakor
  • تنها ۰۴:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۱
    30 2
    سلام میشه اسم دارو را باقیمتش و نحوه ی رزروش برام ایمیل کنید.خیلی بهش احتیاج دارم.ممنون از لطفتون
    • مهسا ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
      23 5
      لطفا بخاطرخداابهم بگیدچطورمیتونم وازکجااین داروروتهیه کنم...متشکرم
  • مريم ۰۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۳
    18 6
    Slm mamnon misham bdonm az koja bayad tahiye konim daroro???
  • asal ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
    17 0
    عالیه
  • asal ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
    28 8
    لطفا راهنمایی کنید تو همه سایت ها از این دارو صحبت شده اما هیجا اسمش نیومده و اینکه چطور میشه تهیه کرد لطفا برام میل کنید ممنون میشم
  • بانو ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۶
    24 1
    میشه لطفا بگید چطور میشه این دارو را خرید.
    • مهسا ۰۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
      16 7
      لطفا طرز تهیه دارو و اسمش رو بگین.ممنون میشم
  • افتاب ۰۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۹
    10 5
    سلام لطفا نان دارو و طز تهیه را برام ایمیل کنید
  • mahsa ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۹
    10 0
    Az koja bayad tahiye kard in kapsool ro
  • مهديه ۲۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۶
    30 2
    تورو خدا اسم اين دارو و طرز تهيه شو بهم ايميل کنيد,من خيلى بهش احتياج دارم جون هر کيو دوس دارين
  • سارا ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
    16 5
    اسم این دارو چیه؟کجا میشه پیداش کرد؟ فقط یکبار میشه ازش استفاده کرد؟
    • دانيال ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
      18 3
      أين دارو هنوز داخل إيران نيست ولى هزينش بالاست حدود 1 ميليون همون عمل به نظر من بهتره
  • Ã ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
    0 0
    سلام این کپسول ها در ایرانم هست؟؟از کجا میشه تهیه کرد؟
  • Ã ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
    29 4
    سلام لطف کنین اسم کپسول و برام ایمیل کنین ممنونم
    • مرضيه ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
      18 4
      اسم اين قرص چي هست از كجا مي شه تهيه كرد خراهش برام ايميل كنيد
  • s.m ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۱
    32 7
    ازکجامیشه تهیه کرد؟
  • شاد ولی غمگین ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۰
    25 8
    از کجا میشه تهیه کرد؟ کسی هس استفاده کرده باشه؟
  • شهلا ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    57 6
    سلام واقعا ناراحت کنندس دخترابیشتردنبال این محصول میگردن وپسرهای که باعث بانیش هستن دارن زندگیشون رو میکنن امیدوارم یه جوره بشه که این محصول دست کسانی که نیازش دارن برسه واینقدراسترس نداشته باشن
    • ايدا ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
      64 10
      موافقم .پسري كه به بهونه ي ازدواج تا مي تونسته از دختر سو استفاده كرده و حالا دختر افسرده س و زندگيش نابود شده ، اما پسره داره واسه مراسم عروسيش اماده ميشه اين عدالت نيست اگه گناهه دو طرفه بوده چرا فقط دختر بايد تاوان بده و زجر بكشه حتي اگه خودش نخواد ازدواج كنه خانواده مجبورش مي كنن تنها فكري كه به ذهن ميرسه خودكشيه تو اين دنياي بي عدالت
    • ترانه ۰۰:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۸
      13 3
      سلام از کجا تهییه اش کنیم . مبلغش چنده .ممنون میشیم ایمیلش کنید
  • سما ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
    17 0
    Moshe esmo gheymat to email konin.?
  • احسان ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
    19 29
    به نظر من این ابداع کار ضد اخلاقی است و مرد بدبختو گول میزنه ولی خدارا نمیشه گول زد
  • مریم ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
    1 0
    سلام تورو خدا اگه میشه لطف کنین اسم این قرص و طریقه مصرفشو برام ایمیل کنید. ممنون
  • مریم ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
    23 0
    سلام. تورو خدا اگه میشه اسم این قرص وطریقه مصرفشو برام ایمیل کنید. ممنون
  • rahil ۰۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    25 2
    با سلام.ای دارو توی داروخونها موجوده ؟اسمش چی هست و قیمتش چنده .لطفا پاسخ رو واسم ایمیل کنید
    • فرشاد ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
      8 0
      سلام، ممنون ازمطالب خوبتون. چطور میشه اینو که گفتین تهیه کرد ؟
  • سیما ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    20 10
    چطوری میشه گیرش اورد میشه به ایمیلم بفرستید راستی اسمشم بنویسید
  • aram ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
    26 7
    سلام چطوری میشه این دارو رو تهیه کرد خواهشا جوابشو به ایمیلم بفرستید ممنون میشم
  • زهرا ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۶
    24 6
    سلام وتشکر از کجا این دارو را راتهیه کرد که مطمین و اصلی باشد؟
  • فاطمه ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۷
    68 11
    سلام من ی دختر نوزده ساله هستم در بچگیم پرده بکارتمو از دستت دادم قراره ازدواج کنم میشه کمکم کنید و بگید این دارور رو چجوری میشه پیدا کرد؟خواهش میکنم جوابشو ب ایمیلم بفرستید.
    • saina ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۴
      1 0
      سلام خسته نباشید، خواهش میکنم لطف کنید اسم دارو،طریقه استفاده، هزینه، و اینکه کجا برام در دسترس هست و تا چه اندازه تأتیر داره و تاریخ مصرفش رو ب ایمیلم بفرسید.خواهش میکنم آبروی یک دختر درمیانه
    • عسل ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۴
      1 0
      سلام.فاطمه جان تونستی این بسته رو بخری? منم احتیاح دارم نمیدونم چطوری تهیه کنم اگه تو تهیه کردی ب ایمیل من یه ایمیل بزن لطفا
  • لیلا ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۹
    0 0
    سلام خسته نباشین میشه بگین این دارو رو از کجا گیر بیارم که مطمئن باشه میخوام ازدواج کنم خواهش میکنم
  • عسل ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۴
    37 7
    سلام.من شدیدا ب این دارو احتیاج دارم من توی ژیمناستیک اسیب دیدم خواهش میکنم نحوه ی خریدشو نحوه ی تهیشو به ایمیلم بفرستید
  • ارام ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶
    1 1
    سلام میشه بگید چطور این داروی معجزه افرین رو تهیه کرد؟؟؟
  • بهراد ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
    21 9
    سلام ممنون میشم بگین چه جوری میشه تهیه کرد
  • یلدا‌‌‌‌‌‌‌‌ ۰۳:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۵
    21 1
    لطفا نامه دارو را هم قید کنین
  • ش ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
    0 0
    salam chetori mishe in daru ro tahiye kard?
  • خودم ۰۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
    19 4
    سلام نام دارو ،قیمت و مکان تهیه دارو رو برام ایمیل کنید لطفا
  • ghazal ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
    23 4
    سلام نام دارو ،قیمت و مکان تهیه دارو رو برام ایمیل کنید لطفا
  • سكينه ۰۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
    44 8
    سلام خيلي اذيت ميكنين همه جا اين مطلب تكراريه خب اسمش و كاراييش مثلا اينكه مردم حسش ميكنه ؟ يعني حس ميكنه كه يه چيزي سرراس و بايد براي از بين بردنش به خودش زحمت بده توضيح بيشتري بدين لطفا ايميل ندارم اون شماره تماسمه لطفا برام مسج كنين ثواب داره ممنونم از لطفتون يا حق
  • sahar ۰۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
    30 6
    جاهایی که کپسول پرده بکارت رو دارن رو معرفی میکنید. کرج یا تهران باشه. قیمت هم بگید لطفا
    • MASOOME.AJORLU@YAHOO.COM ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
      0 0
      اسم قرص و قیمت و کجا میشه تهیش کرد
  • kiyana ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۰
    20 5
    باسلام.لطفا طرز تهیه و اسمشو برام ایمیل کنید
  • m ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۰
    30 6
    سلام خستعه نباشید . لطفا نام دارویی که باعث ترمیم پرده بکارت میشه رو دقیقا برام بفرستید تا خریداری کنم.......ممنون
    • mina ۰۱:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
      7 3
      میشه خواهشا نحوه تهیه شو واسم با قیمتش میل کنید.ممنون
  • ستاره ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۰
    50 10
    سلام عزیزان من تو را بخدا قسم کمکم کنید بر اثر بی احتیاطی پرده بکارتم را از دست دادم لطفا اسم و طرز تهیه و مبلغ این شیاف را برام ایمیل کنید خواهش میکنم
  • فاطمه ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۲
    28 7
    از کجا میشه تهیه اش کرد، یعنی بهتر از جراحیه؟
  • سعيده ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
    1 2
    سلام ببخشيد اسم اين دارو چى هست آيا داروخانه هاهم دارند؟؟
  • ss ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
    37 14
    سلام ببخشيد اسم اين دارو چى هست آيا داروخانه هاهم دارند؟؟
  • Solmaz ۰۴:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۸
    29 10
    سلام، آیا این دارو در داروخانه های ایران موجوده؟ لطفاً اسم این قرص رو واسم ایمیل کنید، خیلی خیلی ممنون
  • سولماز ۰۴:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۸
    0 0
    سلام، لطفاً نام قرص و قیمت ان را برایم ارسال کنید. ممنون
  • m ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۱
    0 0
    سلام میشه اسم و اینکه چجوری باید تهیه بشه رو بگید؟! لطفا سریعا برام ایمیل کنید
  • m ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۱
    سلام میشه اسم و اینکه چجوری باید تهیه بشه رو بگید؟! لطفا سریعا برام ایمیل کنید
  • امید ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۸
    28 9
    خواهش میکنم راهنمایی کنید این دارو رو از کجا باید تهیه کنم وقیمتش چنده اسمش چیه
  • مرضيه ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    0 1
    اين قرص كه توضيح دادين چه طوري مي توان به ان دسترسي پيدا كرد
  • فردین ۰۳:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۳
    1 0
    سلام قیمت و نحوه یافتنش رو هم بگین
  • hami ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۶
    18 2
    لطفا اسم دارو و اینکه از کجا بخرمش رو بگید خواهش میکنم
    • فرزانه ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۳
      21 5
      من این شیاف را برای دختری ک مورد تجاوز قرار گرفته احتیاج دارم در مورد چگونگی تهیه ان بنده را راهنمایی فرمایید... سپاسگزارم
  • hami ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۷
    30 2
    لطفا بگید چطوری میشه تهیه کرد
    • نسترن ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
      20 4
      چطوری باید تهیه بشه از کجا؟
  • لیلا ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۲
    23 0
    با سلام و عرض ادب لطفاقیمت و تاریخ تولید این دارو و همینطور نحوه سفارش دادن و تحویل گرفتنش رو به ایمیلم بفرستید
    • maryam ۰۳:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۵
      10 0
      سلام لطفا اسمش وقیمتشو اینکه از کجا میشه تهیه کرد واسم ایمیل کنید ممنون
  • حمید ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۵
    12 2
    سلام اگه ممکنه اسم این کپسولو واسم ایمیل کنید نیاز دارم ممنون از ”اينه كه فان سومرن” واسه این کشفش
  • خدیجه ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۶
    17 5
    لطفا نحوه خرید وقیمت رابرام ایمیل کنید.
  • مه لقا ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
    13 9
    لطفا نحوه خرید روبرام ایمیل کنید
    • pari ۲۳:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
      27 6
      سلام ازتون خواهش میکنم محل یا شماره تهیه این دارو رو بهم ایمیل کنید واقعا شرایطم سخته کمکم کنید
  • مه لقا ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
    18 3
    میشه لطف کنید اسم این دارووچگ.نگی خرید روبرام بفرستین
  • sahar ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۵
    23 3
    سلام لطفا بگيد چطور ميشه اين دارو رو تهيه كرد
    • رعنا ۰۶:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۳
      0 0
      سلام تو رو خدا اسم و اینکه ار کجابایدتهیه کنم رو واسم ایمیل کنید.بعدشم بگید اگه این دارو رو استفاده کنم دیگه نیاز به عمل جراحی ترمیم ندارم تو رو به جان عریزتون سریع جوابمو بدین
  • banoo ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    1 0
    لطفا اسم این کپسول و اینکه از کجا تهیه کنم را برام ایمیل کنید ممنون
  • banoo ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    21 3
    لطفا اسم این کپسول و اینکه از کجا تهیه کنم را برام ایمیل کنید ممنون
    • لیدا ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۷
      13 2
      تورو خدا هرچه سریع بهم بگین ازکجاتهیه کنم بهم ایمیل بزنید دیگه وقتی نمونده این سومین باره پیام میزارم کمک کمک کمک
  • لیدالی ۰۶:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۳
    61 18
    باسلام ازتون خواهش مبکنم بهم بگید ازکجااین دارو رو تهیه کنم .بعدشم بگید تاریخ انقضاداره یانه اگه شب عروسی معاشقه بیشترطول بکشه شیاف بازنمیشه.؟زودتروتابلونمیشه؟!خواهشاواسم ایمیل کنید پای مرگ و زندگی یه ادم بی گناه درمیونه.بگیدازکجاتهیه کنم استدعا دارم ایمیل بزنید.به خدادارم از نگرانی تلف میسم بعضی وقنابه سرم میزنه خودمو بکشم تورو خدا هرچه زودتر بهم ایمیل بزنید
  • گلبانو ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۱
    17 9
    دوستای گلم پرده بکارتی ک بچکی اسیب دیده خودش ترمیم میشه ،انایی هم ک براثر حادته بوده آزمایش ثابت میکنه ارتباط جنسی نداشتید و دکتر به شمانامه سلامت بکارت میده چون لزوما همه خونریزی ندارن
  • الهام ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۱
    22 3
    سلام لطفا اسم این محصول و اینکه از کجا میتونم تهیه کنم رو برام ایمیل کنید. ممنون
  • حمید ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
    19 3
    سلام لطفا بگيد چطور ميشه اين دارو رو تهيه كرد ممنون
  • سيمين ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
    0 0
    سلام ،ضمن ثشکر از اترخت عزيز،ميشه بفرماييد.اين شياف را چطور ميشه تهيه کرد.
  • سيمين ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
    21 2
    سلام ،ضمن ثشکر از اترخت عزيز،ميشه بفرماييد.اين شياف را چطور ميشه تهيه کرد.
  • عاطفه ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
    16 3
    سلام توروخدا بگيداين داروروازكجا بايد تهيه كنم آدرس و ايميل كنيد خواهش ميكنم
  • آیسان ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
    29 3
    سلام ممنونم میشم اسم این دارو رو بفرمایید و اینکه از چه داروخانه ای میتونم تهیه کنم و چه قیمتی داره .وآیا بعد از استفاده ترشح مایه قرمز مثل خون میشه
  • sani ۰۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
    8 3
    لطفا بگین قیمتش چنده و از کجا میشه تهیه کرد؟
  • مینو ۲۲:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
    17 3
    این کپسول رو از کجا؟چطوری تهیه کنیم؟آیا سفارش اینترنتی هست؟
  • صبا ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
    62 16
    سلام میشه به من کمک کنید من کردستانی هستم وداشتن پرده بکارت وخونش اجباری اگه این دارو رو مصرف نکنم منو میکشن نامزدم خیلی غیرتی تورو خدا کمکم کنید چطور این دارو رو تهیه کنم قیمتش چقدره
    • maryam ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
      29 9
      سلام میشه لطفا اسم کپسول رو بهم بگید و چطوری میتونم اون رو تهیه کنم و قیمتش چقد هست ؟ ممنون میشم برام ایمیل کنید
  • bafrin ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    18 0
    تورو خدا بگین چطوری میشه تهیه کرد اسمش چیه
  • .... ۰۵:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
    24 5
    ببخشید، ازکجا میشه اینو تهیه کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • فاطی ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    24 3
    سلام لطفاقیمت و تاریخ تولید این دارو و همینطور نحوه سفارش دادن و تحویل گرفتنش رو به ایمیلم بفرستید
  • .... ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۴
    11 2
    میشه طریق تهیشو ایمیل کنین ممنون
  • sh ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
    24 5
    خواهش میکنم کمکم کنید من خیلی سختی واسه این موضوع کشیدم اینو از کجا میشه تهیه کرد؟ قیمتش چقدره؟ تورو خدا جواب بدین
  • Mina ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
    19 2
    ازکجاتهیه کنم هزینش چقدره
  • زهرا ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
    22 3
    اسم دارو چیه و چطوری میشه تهیش کرد؟!
  • S ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
    10 9
    سلام میشه اسم دارو رو بگین و از کجا میتونیم تهیش کنیم??? قیمت آن چنده؟؟
  • s ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
    17 10
    سلام میشه در مورد این دارو ک گفتین از کجا میشه تهیش کرد اگ میشه برام ایمیل کنید. قیمت آن چنده؟
    • مریم ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۸
      7 10
      Manam azin daro mikham
  • Ziba ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
    16 7
    باسلام لطفا اطلاعات این قرص و قیمتشو و اینکه چطور میتونم تهیه ش کنم رو هم برا من ایمیل کنید.
    • $ ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
      28 7
      جواب سوالتو دادن؟از کجا میشه تهیه کرد؟ قیمتش چقدره؟
  • elahe ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
    28 12
    سلام چطوری میشه این شیاف رو تهیه کرد اینجا پای آبروی دختر بی گناهی وسط هست که به خاطر دشمنی با پدرش بهش تجاوز کردن و سه ساله افسردگی گرفته تو رو خدا به ایمیلم بفرستید که از کجا و به چه نحوی میشه تهیه کرد
  • کیمیا ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    49 10
    سلام ممنون میشم کمکم کنید من مورد حمله برادر دوستم قرار گرفتم وقتی به دعوت دوستم رفتم خونشون فریبشو خوردم .از ترس ب کسی نگفتم چند سال میگذره ومن همه خواستگارامو رد میکنم نمی دونم باید چیکار کنم کمکم کنید چطوری این دارو پیدا کنم به ایمیلم بفرستین ممنون
  • نسیم ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۸
    سلام میشه ب منم بگیدازکجاباید تهیه کرد
  • ss ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۸
    32 7
    سلام این دارو توایران هست؟اسمش چیه؟
    • ستایش ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
      33 8
      سلام خسته نباشید من خیلی خیلی به این دارو نیاز دارم لطفا قیمت و نحوه ی خرید ان را به ایملم ارسال کنید
  • لیدا ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۸
    51 9
    دختری31ساله هستم قبلا معاینه بکارت رفتم، نوشته بود پرده حلقوی با لبهای پهن وضخیم، سه ماه هست که نامزد کردم، با نامزدم دوبار رابطه داشتم که سر آلتش رو داخل واژنم کرده اما خونی ندیدم میخواستم بدونم به پرده بکارتم آسیب رسیده؟ آیا اگه معاینه مجدد برم برای 6 ماه آینده نزدیکی ما قابل تشخیص هست؟البته توی نامه سلامت قبلی من ذکر شده بود بدون پارگی و خراشیدگی، ممکنه الان خراشیده شده باشه؟ این خراشیدگی قابل تشخیصه با اینکه خونی ندیدم احتمالش هست؟
  • saeedeh ۰۱:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    17 5
    سلام خواهشا بگید اسم این دارو چیه و ازکجا میشه تهیه کرد؟لطفا سریع ایمل کنید.ممنون
  • ندا ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    24 3
    سلام خواهشا بگید اسم این دارو چیه و ازکجا میشه تهیه کرد؟لطفا سریع ایمل کنید.ممنون
  • پروانه ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۴
    0 0
    سلام,خواهش میکنم اسم این دارو را بگین و لز کجا میشه تهیه کرد خواهش میکنم
  • Atefe ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    0 0
    سلام لطفا نام این کپسول رو برای بنده ایمیل کنین, و اینکه از کجا میشه تهیه کرد؟
  • sahar ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    سلام لطفا بگین اسم این دارو چیه وکجا میتونم تهیه کنم وقیمتش چقدره لطفا برام ایمیل کنین ممنونم با تشکر
  • زهرا ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
    13 5
    سلام.میشه اسم این دارو و طریقه ی تهیه و قیمت رو واسم ایمیل کنید ممنون
    • سحر ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
      10 5
      سلام لطقاميشه اسم دارو و چگونه تهيه كنم برام ايميل كنيد. خواهش ميكنم
  • sahar ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    سلام میشه بهم بگین اسمش چیه و کجامیتونم تهیه ش کنم؟ قیمتش چنده؟
  • sanaz ۲۲:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
    0 0
    س،خب اين داروچطورتهيه ميشه وبقيه جزئياتشم واسم بفرستين
  • معصومه ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
    43 6
    پرده من براثر اتفاقی پاره شده برای همین از ترس بی آبروشدن ازدواج نمیکنم اگه لطف کنید اسم وطریقه خرید این داروی آبرو رو برای من ارسال کنید یک دنیا متشکرم،باتشکر
    • behi ۰۳:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۲
      16 2
      لطفا نام دارو ونحوه تهیه وقیمتش رو برام ایمیل کنید
  • رها ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
    23 7
    سلام میشه لطفا اسم کپسول رو بهم بگید و چطوری میتونم اون رو تهیه کنم و قیمتش چقد هست ؟ ممنون میشم برام ایمیل کنید
  • عسل ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
    18 8
    طریقه خرید و قیمت و اطلاعات لازم لطفا ایمیل شود
  • ستاره ۰۳:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
    36 15
    باسلام، تروخدا ب اي شب عزيز قسمتون ميدم ك اسم دارو و نحوه تهيشو برام بفرستيد باي ابروم درميونه خواهش ميكنم
  • الهام ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
    19 0
    لطف کنید اسم کپسول واینکه چطوری میتونم اونوتهیه کنم برام ایمیل کنید
  • سهیلا ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    24 1
    سلام .لطفا بگین چجوری میشه این دارو رو تهیه کرده،وقیمتش چند ه
  • زویا ۰۱:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۹
    26 2
    سلام لطفا اسم این دارو و قیمتش و میشه از کجا تهیه کنمش رو برام ایمیل کنید سریع تر لطفا دوستم ۴ ساله ک به طور اتفاقی بر اثر یه تصادف مشکل داره لطفا بهم ایمیل کنید ممنونم ازتون
  • kobra ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۹
    20 8
    سلام خواهش میکنم بگین این دارو و از کجا میتونم بخرم
  • neda ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
    28 2
    سلام میشه اسم این دارو را برام ایمیل کنید ممنون میشم وبگید از کجا میشه تهیه کرد
  • سميرا ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
    17 13
    لطفا اسم دارو و نحوه تهيه رو برام ايميل كنيد ممنون
  • Khatereh ۰۱:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۰
    34 7
    سلام میشه لطفا اسم این شیاف و نحوی استفاده ازش رو و قیمتش رو و اینکه از کجا باید تهیه کنم رو برام ایمیل کنید. مرررررسی
  • علي ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۰
    33 2
    سلام. اين قرص رو از كجا و چطور ميتونم تهيه كنم. ممنون ميشم راهنماييم كنيد
    • م ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۷
      37 12
      سلام من پرده ام ارتجاعی بود ترمیم هم کردم اما عقدکردم باشوهرم نزدیکی داشتم خونریزی نداشتم منم مجبورشدم بگم ارتجاعیه اما از من برگه سلامت میخواد حالا موندم چکارکنم توروخدا اگه راهی هست بهم ایمیل کنید
  • حديث ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۰
    22 4
    برام ايميل كنين قيمتش چنده و از كجا ميتونم بخرم!؟؟
  • ماهی ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
    13 6
    قیمت و نهوه خرید را لطفا برایم ایمیل کنید.
  • ماهی ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
    27 4
    سلام لطفا میشه آدرس و نهوه خرید و قیمت را برایم ایمیل کنید. با تشکر
  • محسن ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
    19 3
    لطفا طرز تهیه و قیمت رو برام ارسال بفرمایین
  • شبنم ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
    25 11
    سلام خسته نباشید ججوری میتونم تهیه اش بکنم.ممنون میشم به ایمیلم جواب بدید
  • ahmad ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
    11 3
    Khahesh mikonam raveshe tahie va gheimatesho vasam mail konid
  • behi ۰۳:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۲
    34 6
    من تودوران عقدم اتفاقی پردمو ازدست دادم وازاونجایی ک خونواده هاامون حتما باید شب عروسی خونوببینن من وشوهرم همش دنبال راه حلیم توروخدا اسم دارو ونحوه تهیه وقیمتشو برام ایمیل کنید مرسی
  • sanaz ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۲
    23 3
    سلام میشه برام نحوه دریافت و هزینه رو ایمیل کنید خیلی واجبه پای مرگ و زندگی در میونه
    • فریبا ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
      13 2
      سلام لطفا" بفرمائید از کجا میشه تهیه کرد برام ایمیل کنید
  • مینا ۰۱:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    29 0
    لطفا نام دارو ونحوه تهیه وقیمتش رو برام ایمیل کنید.خیلی سریع میخام..ممنون
  • مریم ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۲
    20 5
    سلام.چطوری این.محصول وخریداری کنم وقیمتش چنده؟
  • فاطیما ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
    41 7
    سلام میشه بدونم این دارورو چطور میتونم تهیه کنم همراه قیمتش خیلی سریع میخوام
    • yalda ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۷
      16 9
      سلام از کجا باید تهیه کنم؟ لطفا ج بدید و ایمیل کنید.
  • سعيد ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
    21 1
    لطفا قيمت و نحوه خريد رو برام ايمل كنيد.
  • سعيد ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
    18 7
    لطفا قيمت و نحوه خريد رو برام ايمل كنيد.
    • علی ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
      99 19
      سلام واقعاعالیه.توروخدابگیدچه جوری تهیه میشه ؟ قیمتش چقده؟ ی ماه دیگه عروسیمه ی ساله عقدم الانم پرده ندارم.لفطابگیداگه کسی ارتجاعی باشه بازم میشه استفاده کرد؟ ضرری هم داره؟مادرم اگه شب عروسی پارچه روبهش نشون ندم اول منومیکشه بعدخودشوخواهش میکنم بهم بگید.راستی این ایمیل همسرمه.
    • مارینا ۲۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
      11 2
      mishe behid cHejoribmishe tahiye kard
  • m ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۱
    27 1
    خوب بود
  • هیچکس ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۴
    78 7
    سلام خسته نباشین. ببخشید من پرده ی بکارتم و از دست دادم و میخواستم ببینم این دارویی ک میگین واقعا کارایی داره؟ اگه داره چجوری باید به دستش بیارم؟ ممنون میشم راهنماییم کنید.
  • افسانه ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۶
    23 10
    سلام من نياز دارم و لطفا كمك كنيد ،خواهشا
  • فرشته ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
    28 6
    میشه بگید چطوری باید تهیه کرد
  • فاطمه ۰۰:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
    27 9
    سلام خواهش ميكنم قيمت و نحوه خريد دارو رو برام ايميل كنين
    • مریم ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
      15 2
      لطفا نحوه خرید و قیمت را ایمیل کنید
  • مهسا ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
    42 0
    میشه بگید چطوری باید تهیه کرد، من به این دارو نیاز دارم
  • مهسا ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
    43 11
    سلام.خسته نباشید...ببخشید چطور میشه این بکارت مصنوعی رو تهیه کرد وقیمتش چنده...لطفا هرچه زودتر برام ایمیل کنید
  • سارینا ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
    23 4
    سلام میشه راه تهیه این دارو رو واسم ایمیل کنید ممنون
  • رعنا ۰۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
    18 4
    سلام.نام دارو و طریقه تهیه و استفاده رو برام ایمیل کنید ممنون میشم
  • نرگس ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
    22 4
    سلام خواهشا اسم دارو و روش تهیه آن را برام ایمیل کنید
  • Sara ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
    21 1
    سلام لطفا روش تهیه و استفاده از دارو و قیمت رو برام ایمیل کنید
  • سپیده ۰۲:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
    39 8
    سلام لطفا قیمت واسم دارو واینکه کجا میشه تهیه ش کرد بهم بگید .ممنون میشم
  • ستاره ۰۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۵
    19 4
    نحوه تهیه و قیمت کالا را برام ایمیل کنید
  • بها ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۷
    19 11
    باسلام.لطفابگیدچطورمیتون تهیه کنم؟
    • سارا ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
      26 6
      لطفاقیمت واینکه ازکجامیشه تهیه کردرا ب ایمیلم بفرستید
  • نرگس ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۱
    22 3
    سلام لطفا نحوه ی خرید و مصرف و قیمت و واسم ایمیل میکنید
  • M ۰۲:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۱
    24 4
    چجور تهيه ميشه؟
  • سحر ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۱
    36 6
    سلام با تشکر فراوان از زحمات شما،خواهش میکنم نام دارووطرز خریدن ان روبه ایمیلم بفرستید،
  • یاس ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۶
    29 3
    سلام لطفا نام داروتونو واسمون ایمیل کنید شرمنده
  • شيما ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۶
    23 1
    لطفا طرز تهيه اين دارو رو به من بگيد
  • سيما ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۶
    36 4
    لطفا هرچه زودتر طرز تهيه اين دارو رو به من ايميل كنيد ممنونم
  • شیدا ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۲
    47 7
    سلام لطفا بگید چطور میشه تهیه اش کرد و قیمتش چقدره؟
  • نسرین ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    32 1
    چطوری میتونم تهیه کنم؟ خواهشا بهم بگین
  • مریم ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    8 2
    ممنون میشم روش تهیه و قیمتش رو ایمیل کنید
  • بیتا ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
    23 4
    سلام میشه لطفا بگین که چطور میشه این شیاف رو تهیه کرد؟میشه برام ایمیل کنید؟
  • سمیه ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
    24 5
    سلام خواهش میکنم بگید این دارو چی هست چطوری میشه تهیه کنم
  • نگار ۲۳:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
    22 9
    چطوری میشه تهیه کرو
  • Parsa ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
    36 4
    سلام ، لطفا بگید چطور میشه تهیه اش کرد وقیمتش چقدره و ساخت کدام کشوره ؟
  • مهسا ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۰
    39 7
    سلام میشه اسم دارو و طرز تهيشو برام ایمیل کنید. ممنون میشم
    • roksanar ۰۰:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
      29 6
      سلام لطفا برای من هم ارسال کنید قیمت وطرز تهیه رو سپاس
  • نفیسه ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
    31 0
    پس چرا هیچ جوابی ب این همه متقاضی داده نشده؟
  • ثنا ۲۳:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۳
    32 9
    چرا جواب هیچکس رو نمیدید؟
  • مریم ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۹
    49 6
    خب اسم دارو چیه
  • آرش ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۲
    57 5
    سلام کجاميتونم قرصهاروکه بکارت ترميم ميکنه تهيه کنم
  • yaser ۲۲:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۳
    سلام من پسر هستم میخاستم در مورد پرده بکارت یه چیزایی بدونم برا دانشگاه ولی خدایی مدیر سایت اسم شیاف و نحوه خریدش رو هم به این دخترای بد بخت بگو مگه اینا چه گناهی کردن .حالا اشتباه یا عمدا دچار مشکل شدن خب یکی مثل شما که میاد توی اینترنت همچین صفحه ای باز میکنه باید در مورد همه چیزش توضیح بده.حداقل جواب این همه کامنت بده ثواب داره به خدا
  • ساناز ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۲
    36 8
    لطفا طرز خرید را برام ایمیل کنین. با تشکر
  • bahar ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۳
    57 15
    قیمتش چنده ارکجاتهیه کنم
  • پری ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۸
    53 10
    خیلی نیاز دارم،پای حونم وسطه بهم کمک کتید
    • شیرین ۲۰:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۵
      24 6
      سلام میشه اسم شیافت بگین بعد از کجا میشه تهیه اش کرد تروخدا بهم بگین
  • حنا ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۹
    61 7
    سلام. لطفا قیمت و نحوه ی خرید رو برام ایمیل کنید.
  • میترا ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۲
    71 9
    لطفا اسم شیاف و محل خریداری رو بگید متشکر
  • setayesh ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۳۰
    87 9
    میشه بهم بگین اسمش چیه و کجامیتونم تهیه ش کنم؟ قیمتش چنده؟ سریع لطفا
  • الهام ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
    45 12
    ميشه بگيد از كجا ميشه تهيه كرد
  • لیلی ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۶
    77 13
    سلام خسته نباشید میشه لطف کنید نحوه استفاده و قیمت محصول و از کجا میتونم نهیه کنم رو واسم ایمیل کنید راستی داخل داروخانه ها هم گیر میاد؟ ممنون
  • زهره ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
    77 12
    سلام من خیلی وقته دنبال پرده بکارت مصنوعی هستم و لی نمیدونم از کجا باید بخرمش. توروخدا کمکم کنین زندگیم از هم نپاشه
  • الهام ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
    40 12
    چطور میتونم تهیه کنم
  • ریحانه ۰۶:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    49 20
    لزفا اسم دارو وقیمتش وازکجاتهیه کنیم برام ایمیل کنیید سپاسگذار
  • نسرین ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۴
    94 24
    سلام لطفا بگین اسم دارو چی هست و ساخت کدوم کشوره و چطور میتونم تهیه کنم قیمتش چند هست تورو خدا کمک کنین برام ایمیل کنید.
    • رها ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۴
      46 12
      چطور میتونم تهیه کنم؟
  • زری ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
    58 11
    ببخشید ازکجا پیداش کنم؟
  • سارا ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۳
    72 14
    سلام..میشه اسم دارو رو برام ایمیل کنید. پای زندگی و ایندم درمیوونه
    • سپیده ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
      36 2
      تورو خدا بگین از کجا میشه تهیه کرد .تو ایمیل بگین
  • mi ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
    71 17
    اسمش چیه؟ واسم همینجا جواب بدید لطفا
    • مریم ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
      43 16
      لطفا شماره تماس و جای که در گیلان باید بخرم رو ایمیل کنید خواهشا
    • سوگند ۲۱:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۱
      52 5
      لطفا ادرس و شماره موبایل از فروشنده برایم ارسال کنید.تشکر
    • sarah ۰۰:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۲
      24 5
      میشه اسمش و نحوه ی تهیه اش رو بفرمایین ممنون
    • نجمه ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
      33 15
      لطفا اسم دارو رو هم ذکر کنین و اینکه از کجاها میشه تهیش کرد؟ و حتما باید پزشک هم بررسی کند یا خیر
    • آنا ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۰
      40 18
      با سلام لطف کنید اسم این شیاف رو برام ایمیل کنید خواهش میکنم آخه پای جون یه فرد در میونه بگید از کجا باید خرید و قیمتش چنده
  • الی ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۳
    نظرایی دارم که حرف خیلی از دختراس چطور پسرا تا قبل از ازدواج .به همه برنخوره. هزاربار رابطه جنسی برقرار میکنن عیبم نداره چیزیم نمیشه ولی دختر اگه بقول این اقا بطور عمد یا به ناحق دچار مشکل نداشتن پرده شد باید هیچ وقت ازدواج نکنه و بره بمیره یا اگه عمل کرد میشه ادم بدی که همسرشو فریب داده..... من خودم عقد بودم و اون موقع بکارتمو از دست دادم چن ساله طلاق گرفتم و الان چطور باید برای کسی که میاد خاستگاریم توضح بدم که فاحشه نیستم با من ازدواج کن
  • سلامی ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۳
    58 5
    سلام لطفا سریع به ایمیلم اسم ابن شیاف و قیمتشو بگین ..و اینکه از کجا بگیرم .. ...لطفا
  • بهرامی ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۴
    41 8
    بفرمایین چطور میشه تهیه کرد؟
    • آیه ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۰
      75 15
      این دارو رو ازکجا میشه تهییه کرد ایا تواصفهان هم هست؟ قیمتش چقدره ازکجا میشه تهیه کرد باقیمت مناسب کمکم کنین
  • ؟!؟ ۲۱:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
    0 0
    لطفا بگید اسم این دارو چیه و باید از کجا تهیه کرد قیمتش؟
  • ؟!؟ ۲۱:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
    69 6
    لطفا بگید اسم این دارو چیه و باید از کجا تهیه کرد قیمتش؟
  • سیمین ۲۳:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
    49 9
    از کجا باید بخریم
    • شایان ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
      46 11
      سلام میشه بگید این دارو تو افغانستان هم پیدا میشه؟؟؟ لطفا جواب بدین
  • گلی ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    49 21
    سلام، از کجا میشه خرید و اسم قرص چیه؟ لطفا برام ایمیل کنین. ممنون
  • فریبا ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
    با سلام لطف کنید اسم این شیاف رو برام ایمیل کنید بگید از کجا بخرم و قیمتش چنده
  • آرتمیس ۰۰:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
    69 9
    لطفن اسم دارو رو برای من ایمیل کنید ممنون میشم ....
  • سارا ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۵
    83 16
    سلام لطفا اسم شیاف بدین و ازکجا میشه خرید و قیمتش چنده؟؟
  • بنیاد ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۶
    69 19
    از کجا باید بخریم
  • سحر ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۴
    78 14
    کجا میشه این کپسول تهیه کرد؟ هزینه این کپسولم میشه بگین
    • مرجان ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
      50 11
      من میخوام تهیه کنم کجا تحویل بگیرم
  • شر ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۵
    97 21
    سلام من خیلی نیاز دارم بهش لطفا بگین از کجا سفارش بدم خیلی حیاتی هست موضوع عروسیم خیلی نزدیکه
  • مهسا کریمی ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
    از کجا میشه این قرص رو تهیه کرد؟ اسمش چیه؟
  • مبینا ۰۱:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
    95 7
    لطفا هرچه سریع تر قیمت و چگونگی دریافت دارو رو واسم بفرسین
  • Mahsa ۰۱:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
    96 24
    توروخدا بهم بگید چطورباید تهیش کنم
  • عاطفه ۰۳:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۴
    لطفا نحوه خرید و استفاده و همچنین قیمت را هم ذکر کنید مچکر
  • ati ۰۳:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۴
    لطفا اسم دارو و نحوه ی تهیه و استفاده و همچنین قیمت را ذکر کنید
  • hasti ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
    تو رو خدا اسم دارو رو برام بفرستید وچطوری تهیه ش کنمم؟؟؟
  • zahra ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
    چطوری میتونیم این دارو رو تهیه کنیم
  • لیلا ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
    0 0
    چطوری میتونم این دارو رو تهیه کنم؟
  • وروجک ۰۶:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
    0 0
    درصورت استفاده طرف مقابل متوجه نمیشه؟!
  • miss ۰۲:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۱
    0 0
    چطوری داروو را تهیه کنم
  • مینا ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
    0 0
    سلام.نحوہ خرید و قیمتش رو بگین.بعد از ھر داروخونہ اے میشہ تہیہ کرد؟
  • m ۰۳:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۴
    0 0
    قیمت و نحوه ی تهیه لطفا ارسال شود.
  • f.... ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
    چطوری باید این داروروتهیه کنیم؟؟؟؟
  • نصیراحمد(احمدی) ۰۷:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
    62 19
    در افغانستان ازین نوع دارو پیدا میشود
  • داکتر احمدی ۰۷:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
    30 9
    اینا همه شون حرف است منم خودم دوکتر هستم اما تا حالا چنین چیزی رو ندیدم
  • رها ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
    28 2
    سلام چطور میشه تهیه کرد این دارو رو لطفن راهنمایی کنید
  • رومینا ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۲
    58 15
    من ایران نیستم و لازم دارم چجوری,تهیه کنم
  • Sadaf ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۰
    سلام اسم دارو چیه؟از کجا میتونم تهیه کنم؟
  • ریحان ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۰
    سلام لطفا اسم و هزینه دارو رو بهم بگین
  • Mahdiuah ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۲
    93 18
    من لازم دارم خیلی ضروری
    • taiba ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۸
      44 8
      قیمت این دارو را برایم بگویید
  • ای سو ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۷
    چطور میتونم تهیه کنم ؟ ضروری هست.
  • مریم ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۳
    واقعا این دارو وجود داره !!ازکجا میشه تهیه کرد!!! قیمت و نحوه مصرفش چگونه است؟؟؟ لطفا بمن جواب بدهید
  • asma ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۵
    میشه لطف کنید اسم دارووقیمتش روبرام ایمیل کنید خیلی ضروریه... ممنون
  • سعید ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۶
    26 8
    سلام منم میخوام لطفا راهنمایی کنید مرسی
  • فائزه ۲۳:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۰
    74 14
    سلام چطور میشه خرید کمک کنید بحث مرگ و زندگیه
  • Elnaz ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
    48 14
    چجوری باید تهیه ش کنیم
  • محمد ۰۳:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۴
    74 14
    راه تهیه و قیمت آن لطفا وای یه نفر درمیان مرگ و زندگی است
  • سونیا ۲۲:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۷
    85 20
    لطفا اسم دارو وقیمتش رابرام ایمیل کنیدکه درشهراصفهان باشه بسیارضروری.باتشکر
  • عسل ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۳
    83 13
    مبشه راهنمایی کنین چطور میشه این دارو را تهیه کرد.تورو خدا هرچه سریعتر برام ایمیل کنبن.ممنون مبشم
  • عسل ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۳
    من پرده ام حلقویه.هم پارگی داشته هم خونریزی .تورو خدا میشه اسم دارو بگین و از کحا میشه تهیه کنم خیلی ضروریه.ممنون میشم
    • عسلی ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۸
      64 20
      چرا ب ایمیلای من جواب نمیدین .من این دارو میخام‌.خیلی ضروریه .چطور میتونم این دارو تهیه کنم
  • Zahra ۲۳:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۳
    توروخدا خواهش میکنم اسم و قیمت این دارو بگین من ناخواسته پردمو از دست دادم خیلی واجبه چندوقته دیگه عقدمه خواهش میکنممم
  • Elham ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۵
    82 19
    واقعا برا فرهنگمون تاسف میخورم که‌این همه آدم باید تنش‌های بی خود و بی جهت داشته‌باشن که بخوان به خود کشی‌هم فکر کنن خدا چیزایی که تو کشورای دیگه اصلا مهم نیس کاش این فرهنگای قدیمی از بین بره زودتر
  • عسل ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۸
    97 18
    من همدان هستم چطور میتونم این دارو رو بخرم
  • زهرا ۰۲:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۳
    سلام. میشه لطفا" اسم دارو و قیمتش و اینکه از کجا میتونم تهیه اش کنم برام بفرستید؟ خیلی ضروریه
  • fatemeh ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
    سلا م من این دارو رو لازم دارم تو رو خد ابهم بگید چجوری تهیه کنم
    • مریم ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۱
      49 10
      سلام اسم این شیاف چی هست خیلیا منتظر جوابتون هستن جواب بدین
  • فاطمه ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
    سلام چطور میشه این رو تهیه کرد .و همینطور قیمتش رو لطف کنید
  • saghar ۲۲:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۱
    سلام. میخاستم. بدونم. هزینه. این. دارو. و. چطوری. دریافت. کنم. دارو رابپرسم.
  • M ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۰
    سلام من شیرازم این دارو رو از کجا میشه تهیه کرد و قیمتش چقدر هست ؟؟؟؟
  • حامد ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۹
    چطور میتونم این دارو رو بدست بیارم
  • سحر ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۲
    سلام. من پرده بکارتم نصفش اسیب دیده. و چند روزه پشت سر هم در حد چند قطره خون میاد. دکتر گفته خون اومدن ازش اتفاقا خوبه امکان جوش خوردنش تا یک ماه وجود داره. ۴ روز بعد از اسیب رسیدن به پردم پریود شدم. ایا خون پریودی هم به جوش خوردن پرده کمکی میکنی؟ مفید هست یا خیر؟
  • مریم ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
    سلام این محصول کجاگیرمیاد وهزینش روبرام ایمیل کنید باتشکر
  • رها ۲۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
    69 7
    لطفا بگين از كجا ميشه تهبه كرد مرسي
  • علی ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
    سلام این دارو از کجا تهیه کنیم و هزینش چ قدر میشه خیلی ممنون زودتر خبر بدین
  • سحر ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
    سلام میشه بگین از کجا میتونم تهیه کنم.ممنون
  • Eli ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۱
    82 14
    سلام من تازه نامزد کردم . طی این دوره هم ۳ بار بانامزدم نزدیکی داشتم ولی خون نیومده امکان داره ک پرده ام از نوع حلقوی باشه؟و اینکه اگه ب پزشک متخصص زنان مراجعه کنم متوجه میشه؟یان؟
  • دلنیا IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۹
    3 2
    لطفا نام محصول وهزینش رو برای من ایمیل کنید ممنون میشم
  • آرمیتا IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
    8 5
    سلام عزیزم میخواستم بپرسم این دارو رو باید از کجا تهیه کرد
  • سارا DE ۰۴:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    0 1
    سلام خسته نباشید. میشه لطف کنید اسم دارو رو واسم بفرستین و بگین از کجا باید تهیش کنم . حالا واقعا تاثیریم داره . ممنون از سایت خوبتون
  • سارینا IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    2 0
    سلام خسته نباشی لطفا اسم داروها بگو از کجاه میتونم جورش کنم
  • Z IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
    2 0
    میشه طریقه سفارش رو از ایمیل برام بفرستین؟
  • انیس IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    0 0
    سلام لطفاً میشه اسم دارو واسم ایمیل کنید ممنون