براساس آخرین آخبار دریافتی، حوزه دارو و استانداردسازی و نظارت بر استانداردهای آن به احتمال فراوان به سازمان ملى استاندارد ایران سپرده خواهد شد.

سلامت نیوز: براساس آخرین آخبار دریافتی، حوزه دارو و استانداردسازی و نظارت بر استانداردهای آن به احتمال فراوان به سازمان ملى استاندارد ایران سپرده خواهد شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، تا پیش از این براساس قانون رفع برخی از موانع تولید و سرمایه‌گذاریهای صنعتی، حوزه استاندارد دارو از حیطه وظایف سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران استثنا شده و به عهده وزارت بهداشت گذاشته شده بود.

با این وجود ایسنا اطلاع پیدا كرده كه دارو نیز جزو وظایف سازمان تازه تاسیس ملی استاندارد ایران قرار خواهد گرفت.

به این ترتیب سازمان غذا و دارو كه به تازگی به عنوان یكی از زیرمجموعه‌های وزارت بهداشت كار خود را شروع كرده، در آینده‌ای نزدیك زیر نظر سازمان ملی استاندارد ایران قرار خواهد گرفت.

همچنین قرار است كلیه‌ بخشهای استاندارد در سازمانها و وزارتخانه‌های دولتی تا چند ماه دیگر زیر نظر سازمان ملی استاندارد ایران به كار خود ادامه دهند.

همچنین براساس آخرین اخبار، سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران تا دو ماه دیگر ساختار جدید خود را به ریاست جمهوری اعلام خواهد كرد.

براین اساس این سازمان یا به عنوان یكی از معاونتهای ریاست جمهوری و یا به عنوان یك سازمان غیرانتفاعی تحت نظر مستقیم ریاست جمهوری به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

پیشتر گمانه‌زنی‌هایی درباره احتمال فعالیت سازمان استاندارد زیر نظر نهاد ریاست جمهوری یا معاونت منابع انسانی ریاست جمهوری مطرح شده بود كه این موضوع منتفی شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha