سلامت نیوز :مردی با تصور داشتن ارتباط نامشروع، همسر دانشجوی خود را با ضربات متعدد چاقو در کلاس درس و در حضور استاد و دانشجویان زخمی و روانه بیمارستان کرد.
‌دادستان عمومی و انقلاب کرمان با اعلام این خبر افزود: فردی با هویت «محمد» با ورود به یکی از کلاس‌های درس آموزشکده «سما» وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی کرمان، همسر دانشجوی خود را با هویت «فاطمه» با ضربات متعدد چاقو، زخمی و در حالی که قصد فرار داشته، توسط دانشجویان محاصره و بعد از خودزنی دستگیر می‌شود.

یدالله موحّد افزود: حسب اعلام پزشکان، فاطمه به علت اصابت چاقو به نخاع از ناحیه دو پا فلج شده و به علت جراحات وارده در کما به سر می برد. وی یادآور شد: «فاطمه» قبل از رفتن به کما از عقد چهارماهه خود با «محمد» خبرداده و گفته که دو ماه است به علت اختلافات پیش آمده قصد جدایی از او را داشته است.

دادستان کرمان از ارجاع پرونده به شعبه هفتم بازپرسی خبرداد و گفت: «محمد» به اتهام ایراد جرح عمدی با چاقو و اخلال در نظم دانشگاه از طریق جنجال و هیاهو با قرار بازداشت موقت روانه زندان شده و تحقیقات تکمیلی در حال انجام است. موحد خاطر نشان کرد: متهم نیز دانشجو است و ارتباط و زندگی مشترک نیز در دوران دانشجویی آغاز شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha