دوشنبه ۲ آبان ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۲

یك كودك كار توسط 11 كارگر افغان ربوده شد و به قتل رسید. این جنایت در پی تجاوز دسته‌جمعی رقم خورد و تاكنون 10 نفر از متهمان دستگیر شده‌اند.

سلامت نیوز: یك كودك كار توسط 11 كارگر افغان ربوده شد و به قتل رسید. این جنایت در پی تجاوز دسته‌جمعی رقم خورد و تاكنون 10 نفر از متهمان دستگیر شده‌اند.

شامگاه روز شنبه هفته جاری تماس تلفنی فردی ناشناس با مركز فوریت‌های پلیسی از وقوع یك جنایت پرده برداشت. این مرد آدرس ساختمانی نیمه‌كاره در منطقه پردیس را داد و اعلام كرد در زیرزمین آنجا جنازه یك پسربچه رها شده است.

دقایقی بعد ماموران كلانتری 207 تهران به محل اعلام‌شده رفتند و در زیرزمین با دنبال كردن ردی از خون به یك تیرك چوبی رسیدند كه جنازه پسری نوجوان به آن بسته شده بود.
آنها قبل از هر اقدامی بازپرس ویژه قتل را از ماجرا باخبر كردند و به دستور او تیمی از كارآگاهان جنایی موظف به تحقیق در این رابطه شدند.

كارآگاهان از زیرزمین مخوف چند لباس زنانه پیدا كردند و در برابر این احتمال قرار گرفتند كه شاید این پسر نوجوان تنها قربانی نباشد و افراد دیگری نیز در این محل به كام مرگ كشانده شده باشند، البته جست‌وجوهای مقدماتی در این زمینه به كشف جسدی دیگر منجر نشد.

افسران جنایی در گام بعدی فهمیدند نگهبان این ساختمان نیمه‌كاره مردی افغان به نام غدیر است كه فراری شده. به این ترتیب تلاش‌ها برای دستگیری وی آغاز شد. همزمان با این اتفاق كارآگاهان هویت قربانی را نیز فاش كردند و فهمیدند او نوجوان 15 ساله‌ای به نام سعید است. پدر سعید چهار روز قبل گم شدن او را به پلیس گزارش داده و تحقیقاتی نیز برای یافتن وی صورت گرفته بود. كارآگاهان در حالی به بازجویی از پدر سعید پرداختند كه خود این مرد نیز از طریق یك تماس تلفنی ناشناس در جریان كشف جسد فرزندش قرار گرفته بود. او به ماموران گفت: «به خاطر مشكلات مالی پسرم به من در تامین هزینه‌های زندگی كمك می‌كرد و معمولا هر روز وقتی از دبیرستان به خانه برمی‌گشت، بساطش را برمی‌داشت و در خیابان‌ها سبزی می‌فروخت. هیچ‌وقت هم مشكلی پیش نیامده بود تا اینكه سه‌شنبه‌شب هر چه منتظر شدیم، سعید به خانه برنگشت. برای همین از پلیس و بسیج كمك خواستیم و ماموران دنبال پسرم گشتند، ولی نتوانستند او را پیدا كنند و از آن به بعد از سعید خبری نبود تا اینكه فردی با تلفن همراهم تماس گرفت و با دادن نشانی ساختمان نیمه‌كاره گفت جسد سعید آنجاست.»كارآگاهان در ادامه تحقیقات‌شان فهمیدند همان شامگاه سه‌شنبه فردی سعید را مشاهده كرده و موضوع را به پلیس اطلاع داده بود.

او به ماموران گفته بود پسر نوجوان را در حال مشاجره با چند مرد افغان دیده و مشاهده كرده است افاغنه او را به زور به ساختمانی نیمه‌كاره بردند، اما ماموران ساختمان موردنظر را اشتباه گرفتند و به مكانی دیگر رفتند. آنها چند افغان را نیز بازداشت کردند اما چون مدركی علیه‌شان وجود نداشت، آنها را آزاد كردند. با افشای این موضوع، شاهد حادثه بار دیگر تحت بازجویی قرار گرفت و اطلاعاتی را به پلیس ارایه داد كه به سرنخی برای دستگیری متهمان تبدیل شد و كارآگاهان در دو روز گذشته توانستند 10 نفر را در این خصوص دستگیر كنند، اما از غدیر ردپایی به دست نیامد. این 10 افغان كه از كارگران غیرمجاز هستند، در بازجویی‌ها اعتراف كردند پسر نوجوان را به قصد تعرض ربودند و دسته‌جمعی به وی تجاوز كردند و این پسر ناگهان از حال رفت و فوت شد. متهمان ادعا كردند جسد را در یك پتو پیچیدند و در زیرزمین خانه پنهان كردند.

در همین حال متخصصان پزشكی قانونی با انجام معاینه و آزمایش‌های تخصصی علت مرگ سعید را تجاوز دسته‌جمعی اعلام كردند. بنا بر این گزارش در حال حاضر تلاش‌ها برای دستگیری غدیر در حالی ادامه دارد كه بازجویی‌ها از 10 متهم دیگر هنوز به پایان نرسیده است و با توجه به البسه كشف‌شده در قتلگاه این احتمال كه زنانی نیز قربانی جنایت‌های این گروه شده باشند، پابرجاست.

منبع: روزنامه شرق

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha