سامانه خبری سلامت نیوز به عنوان نخستین پایگاه خبری در حوزه سلامت از روز سه شنبه (3 آبان ) همزمان با آغاز به کار هجدهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها در مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقمندان به حوزه سلامت است.

حضور سامانه خبری سلامت نیوز در هجدهمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری ها
سلامت نیوز: سامانه خبری سلامت نیوز به عنوان نخستین پایگاه خبری در حوزه سلامت از روز سه شنبه (3 آبان ) همزمان با آغاز به کار هجدهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها در مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقمندان به حوزه سلامت است.

به گزارش روابط عمومی سلامت نیوز، سامانه خبری سلامت نیوز از ساعت 9 صبح الی 20 شب در شبستان شماره 311 آماده پذیرایی ازعلاقمندان به حوزه سلامت است.

لازم به ذکر است مدیر سامانه خبری سلامت نیوز و جمعی از اعضای شورای سردبیری و تحریریه سلامت نیوز با حضور در این غرفه آماده دریافت نظرات و پیشنهادات و مشکلات حوزه سلامت بازدیدکنندگان بوده تا با تهیه مصاحبه و گزارش از مسوولان حوزه سلامت یاری کننده بازدید کنندگان باشد ضمن اینکه از اساتید و مسؤولان حوزه سلامت برای حضور در این نمایشگاه و بازدید از غرفه سامانه خبری سلامت نیوز دعوت به عمل آورده است.

گفتنی است در غرفه سلامت نیوز ماهنامه آموزشی و اطلاع رسانی "سلامت شهر" که پرطرفدارترین ماهنامه در حوزه سلامت، روان، درمان، تغذیه، خانواده و پوست است عرضه و ارایه می شود.
 

مکان : مصلی بزرگ تهران – شبستان – شماره 311 – غرفه سامانه خبری سلامت نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha