سلامت نیوز: مدیرکل مبارزه با عرضه ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری گفت: برای مبارزه قاطع با معضل مواد مخدر، بجای کشف مواد در مقادیر کم در شهرها، باید با کنترل بیشتر و دقیق تر، مانع از ورود مواد در مرزها شویم.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، زاهدیان مدیرکل مبارزه با عرضه ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری درباره میزان کشفیات مواد مخدر از زائران حج امسال، گفت: تا امروز یک کیلو و 700 گرم انواع مواد مخدر کشف و 151 تن نیز به اتهام حمل مواد مخدر در فرودگاه های کشور دستگیر شدند.

وی با اعلام اینکه امسال تاکنون در کشور عربستان، زائری به اتهام حمل مواد مخدر دستگیر نشده است، تصریح کرد: تلاش های پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا و همچنین پلیس پیشگیری، بسیار در این امر تاثیر گذار بوده است.

زاهدیان همچنین از تلاش پلیس فرودگاه های کشور در جهت ارتقای سطح آموزش حجاج و کنترل فرودگاه ها، تقدیر و تشکر کرد و افزود: این امر نشان دهنده عزم جدی پلیس برای برخورد و ممانعت از حمل مواد مخدر به سرزمین وحی و دفاع از حیثیت و قداست جمهوری اسلامی ایران است.

مدیرکل مبارزه با عرضه ستاد درخصوص اختصاص 5 میلیارد تومان برای انسداد مرزها، به خبرنگار ما گفت: البته این بودجه تنها برای سرعت بخشیدن به پروژه انسداد مرزها است و قطعا برای انسداد تمامی مرزها وتکمیل روند کنترلی مرزهای کشور، به بیش از 3 هزار میلیار تومان بودجه نیاز داریم.

وی افزود: امیدواریم دولت و مجلس شورای اسلامی، سال آینده روند افزایش اعتبارات پروژه های مرزی را با جهش بیشتر وتا تکمیل کامل آن ادامه دهند.

زاهدیان تاکید کرد: برای مبارزه قاطع با معضل مواد مخدر، بجای کشف مواد در مقادیر کم در شهرها، باید با کنترل بیشتر و دقیق تر، مانع از ورود مواد در مرزها شویم .

مدیرکل مبارزه با عرضه ستاد، تصریح کرد: سربلندی نیروی انتظامی به عنوان نیرویی ایثار گر در مبارزه با مواد مخدر و همچنین شناخته شدن این نیرو امروز به عنوان پرچمدار مبارزه با مواد مخدر در دنیا، مرهون رشادت و ایثار گری های پرسنل این نیرو است.

وی افزود: امیدواریم تلاش نیروی انتظامی در جهت حرفه ای شدن، سرعت بیشتری بیابد تا تلاش برای ورود مواد مخدر به کشور، نتیجه بخش تر باشد.

به گفته زاهدایان، حرفه ای شدن پلیس، نیازمند داشتن پرسنل جوان و با انگیزه و تقویت ساختار تشکیلاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر در سطح پلیس های تخصصی و هنگ های مرزی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha