پنجشنبه ۵ آبان ۱۳۹۰ - ۱۸:۰۹
کد خبر: 35767
سلامت نیوز: اتومبیل‌ها در معابر عمومی با روشن کردن چراغ‌های خود در حال حرکت هستند و تردد برای خودروهای سنگین نیز دشوار شده است.

فارس: در حالی که هواشناسی خوزستان از روزهای پیش پیش‌بینی باران را برای روزهای پایانی هفته کرده بود ولی در شرایط کنونی گرد و خاک شدید خوزستان را در نوردید.

توفان خاک که از ظهر امروز در شهرهای شمالی خوزستان آغاز شده است تا حدی شدید شده است که آسمان تیره شده است و باد شدید در استان امان از مردم بریده.

بر اساس این گزارش، هوای شهرهای شمالی استان تاحدی از گرد و خاک تیره شده است که گویی ساعتی دیگر روز به پایان رسیده و شب فرا خواهد رسید.

اتومبیل‌ها در معابر عمومی با روشن کردن چراغ‌های خود در حال حرکت هستند و تردد برای خودروهای سنگین نیز دشوار شده است.

مدیر کل هواشناسی خوزستان در این باره در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: در شرایط کنونی گرد و خاکی که از روز گذشته در کشور کویت تشکیل شده بود و به سوی خوزستان در حرکت بوده است به استان وارد شده است.

مسعود دهملایی با اشاره به اینکه حرکت این توده بسیار سریع خواهد بود، گفت: سرعت حرکت این سامانه زیاد است و با سرعت زیاد در حال حرکت است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: از روز گذشته با صدور اطلاعیه‌ای به مردم استان درباره تشکیل و ورود این سامانه به استان هشدار داده بودیم.

وی پیش‌بینی کرد که این سامانه به سرعت از استان خارج شود و شرایط به حالت عادی برگردد.

این نخستین توده گرد و غبار در پاییز سال‌جاری است و مردم بار دیگر از حضور این مهمان ناخوانده در خانه‌هایشان ناراحت شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha