آرزوی بسیاری از افراد این است که در دوره‌ میانسالی و پیری، جوانی خود را حفظ کنند. این روزها برخی تبلیغات، خبر از وجود داروهای جوان کننده در بازار را می‌دهند.

سلامت نیوز: آرزوی بسیاری از افراد این است که در دوره‌ میانسالی و پیری، جوانی خود را حفظ کنند. این روزها برخی تبلیغات، خبر از وجود داروهای جوان کننده در بازار را می‌دهند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از برنا، آرزوی بسیاری از افراد این است که در دوره‌ میانسالی و پیری، جوانی خود را حفظ کنند. این روزها برخی تبلیغات، خبر از وجود داروهای جوان کننده در بازار را می‌دهند.

بنابر این گزارش بسته‌های 100 عددی Q10 maxبا قیمت چهل و پنج هزار تومان و Q10پلاس، 44 و پانصد هزار تومان در داروخانه‌ها به فروش می‌رسد و معروف به قرص‌های جوانی هستند.

امیر حسین جمشیدی، رییس اداره داروهای طبیعی و مکمل وزارت بهداشت در گفت‌و‌گو با خبرنگار برنا درباره قرص‌های Q10، معروف به قرص‌های جوانی عنوان کرد: Q10 ماده‌ای است که به چندین قرص آن از جمله Q10 max کارخانه آنتی ای جی آمریکا، Q10 نوترالب و Q10GFRfarma کارخانه‌های کانادایی و Q10پلاس یوروویتال آلمان مجوز داده شده است.

وی درباره خاصیت جوان کنندگی این ماده گفت: تا حدودی خاصیت این ماده به اثبات رسیده است.

بنابراین گزارش هنوز اطلاعات کاملی از تاثیر این دارو که در داروخانه‌ها به فروش می‌رسد وجود وجود ندارد و نیازمند اطلاع رسانی بیشتری از طرف مسوولان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha