سلامت نیوز: رییسی با تأکید بر اینکه در سنوات گذشته تمام بخاری‌های غیر استاندارد از فضاهای آموزشی حذف شده است، گفت: استفاده از بخاری غیر استاندارد در مدارس ممنوع است.

مرتضی رییسی در گفت‌وگو با برنا، درباره سیستم گرمایشی مدارس کشور در سال تحصیلی جدید اظهار داشت: امسال هیچ گونه مشکلی در ارتباط با تأمین اعتبار برای سیستم های گرمایشی و سرمایشی مدارس کشور وجود ندارد.

وی در این باره گفت: در سال تحصیلی جاری در تأمین بودجه، اعتبار ویژه ای برای این بخش تحت عنوان استاندارد سازی سیستم های گرمایشی و سرمایشی مدارس در نظر گرفته شده است.

معاون عمرانی وزارت آموزش‌وپرورش با بیان اینکه امسال 24میلیارد تومان اعتبار برای این بخش در مجلس مصوب شده است، تصریح کرد: تا کنون 45 درصد این اعتبارات به مدارس کشور اختصاص داده شده و به استان ها ابلاغ شده است.

وی با تأکید بر اینکه در سنوات گذشته تمام بخاری های غیر استاندارد از فضاهای آموزشی حذف شده است، خاطرنشان کرد: طبق دستورالعمل هایی که وزارت آموزش و پرورش صادر کرده، استفاده از بخاری غیر استاندارد در مدارس ممنوع است.

رییس سازمان نوسازی مدارس در پایان اظهار داشت: مدارس جدید مجهز به سیستم های گرمایشی حرارتی مرکزی هستند، به جز مدارس یک یا 2 کلاسه روستایی که مجبور هستیم از بخاری نفتی کاربراتوری استاندارد در آنها استفاده کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha