سلامت نیوز: رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به اینکه در تخلفات صورت گرفته در سازمان تامین اجتماعی ردپایی از اختلاس وجود ندارد تاکید کرد: هیات رئیسه در متوقف کردن عملیات تحقیق و تفحص از تامین اجتماعی هیچ نقشی نداشته است.

هادی مقدسی در گفت و گو با خانه ملت در رابطه با ادعای اختلاس در سازمان تامین اجتماعی با رقمی بیشتر از آنچه در پرونده فساد مالی اخیر رخ داده گفت: هنوز نتیجه تحقیق ۲ تفحص از تامین اجتماعی به جمعبندی نرسیده است و کسی از محتوای گزارش ها خبر ندارد و نمی توان این اتهام را به این سازمان وارد کرد.

وی افزود: در گزارش هایی که هر ۳ کمیته تحقیق و تفحص از تامین اجتماعی ارائه داده اند هیچ ردپایی از اختلاس وجود نداشته و نمی دانم این ادعا با چه انگیزه ای مطرح شده است.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی همچنین ادعای دخالت هیات رئیسه مجلس در کار کمیته تحقیق و تفحص از تامین اجتماعی و مانع شدن از ادامه تحقیق و تفحص را کذب محض خواند و گفت: خردادماه امسال  مهلت کمیته تحقیق وتفحص از تامین اجتماعی به پایان رسیده اما به دلیل حجم بالای گزارش ها جمع بندی اطلاعات به طول انجامید.

مقدسی با تاکید بر اینکه تخلفات صورت گرفته از تامین اجتماعی اداری بوده و ردپایی از اختلاس در آن دیده نمی شود، گفت: این ادعاها پیگرد قانونی دارد و بهتر است مراقب اظهارنظرهای خود باشیم تا هم روحیه مردم تضعیف نشود و هم خدمتگزاران کشور را زیر سوال نبریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha