سلامت نیوز: مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر از اقدامات انجام شده برای تاسیس مراكز توزیع داروهای هلال احمر در مراكز تمام استان‌های كشور خبر داد و گفت: به این ترتیب بیماران شهرستانی برای تهیه داروهای هلال احمر از مراجعه به تهران بی‌نیاز می‌شوند.

دکتر فردین بلوچی با حضور در غرفه ایسنا در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها با اشاره به فعالیت شركت توزیع داروی سازمان تداركات پزشكی هلال احمر، گفت: برنامه ما آن است مراكز توزیع دارو در مراكز تمام استان‌های كشور ایجاد شود تا به این ترتیب داروها به صورت راحت‌تری در اختیار مردم قرار گیرد.

وی گفت: با راه‌اندازی مراكز توزیع دارو در مراكز استان‌ها، لازم نیست كه بیماران برای تهیه داروهای هلال احمر به تهران مراجعه كنند.

بلوچی ادامه داد: راه‌اندازی مراكز توزیع دارو در تمام استان‌ها در دستور كار است. تاكنون حدود 18 مركز راه‌اندازی شده است و مراكز توزیع داروهای هلال احمر در استان‌های خراسان جنوبی و خوزستان به زودی افتتاح می‌شود.

مدیرعامل سازمان تداركات پزشكی هلال احمر گفت: برنامه آن است كه سال آینده مراكز توزیع داروهای هلال احمر در تمام استان‌ها ایجاد شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha