چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۰ - ۱۰:۳۷
سلامت نیوز :مستنداتی در خصوص عدم رها سازی بیمار دچار سوختگی توسط بیمارستان شهید مطهری اعلام شده است كه نشان می دهد این بیمار طبق خواسته خود به منزل یکی از اقوامش منتقل شده بود.

صالحی رئیس بیمارستان شهید مطهری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: بررسی های صورت گرفته در خصوص بیمار 48 ساله که در تاریخ 3 آبان 90 به دلیل سوختگی 35 درصدی در بیمارستان شهید مطهری تهران بستری شده بود نشان می دهد این بیمار در تاریخ 4 آبان سال 90 تحت درمان و عمل جراحی و حتی پیوند قرار گرفته که بعد از عمل یعنی در تاریخ 8 آبان 90 تعویض پانسمان او در بیمارستان مطهری صورت گرفت و پزشک متخصص به این نتیجه رسید که این بیمار به دلیل بهبود، دیگر نیازی به بستری شدن ندارد بنابر این در تاریخ 10 آبان 90 با همراهان او تماس گرفته شد اما کسی برای بردن این بیمار به منزل، مراجعه نکرده است.

*بیمار سوختگی بیمارستان شهید مطهری بی خانمان نبوده است

صالحی در ادامه گفت: در بسیاری از خبرگزاری ها این خبر منتشر شده که این بیمار بی خانمان بوده اما طبق بررسی های مسئولان بیمارستان شهید مطهری این فرد بی خانمان نبوده و گویا در تجریش خانه داشته است.

وی افزود: این بیمار در واحد مددکاری گرم خانه شهرداری پذیرش می شود و براساس نظر و تمایل خود به منزلی در خیابان شریعتی که گویا منزل پسرخاله او بوده انتقال می یابد و این در حالی است که هزینه بیمارستان که حدود 400 هزار تومان بوده را بیمارستان از این بیمار نگرفته است.

صالحی تصریح کرد: بیمارستان مطهری نه تنها این بیمار را رها نكرده بلكه تمام تلاش خود را برای سپردن وی به خانواده اش انجام داده كه گواه آن پرداخت هزینه آژانس این بیمار به همراه هزینه ای برای خرج روزانه است.

وی اظهار داشت: بعد از انتشار خبرهای کذب در خصوص این بیمار در روز 10 آبان بیمار به بیمارستان برای بیان حقایق برگردانده می شود.

صالحی خاطرنشان کرد: تصاویر عمل های جراحی،گفته های راننده آژانس، مددکاری بیمارستان همه اینها مستنداتی است که از طریق سایت باشگاه خبرنگاران به زودی برای گواه صحبت های مسئولان بیمارستان شهید مطهری منتشر می شود./ح

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha