سلامت نیوز : یک زن در باره مشکلات خود به رئیس یکی از شعب دادگاه در مشهد گفت:
افاده ازدواج با آقای مهندس در کمتر از چند ماه به نگرانی و دلواپسی شدید تبدیل شد و من با مشکلی در زندگی ام رو به رو شدم که خجالت می کشیدم در مورد آن چیزی به اطرافیان و خانواده ام بگویم.
به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه خراسان به هر سختی که بود یازده ماه زندگی عذاب آور را زیر یک سقف با مردی تجربه کردم که به تماشای فیلم های مستهجن و غیراخلاقی اعتیاد دارد. او مرا نیز با تهدید و توسل به زور وادار می کرد این فیلم های کثیف و شرم آور را ببینم و واقعا نمی دانستم این مشکل را چگونه برطرف کنم. زن جوان افزود: تماشای فیلم های مستهجن بالاخره کار دست شوهرم داد چون او از حدود 2 هفته قبل با دیدن تصویری که از طریق بلوتوث برایش ارسال شده دچار توهم شدید شده است. متاسفانه شوهرم فکر می کند زنی که در این تصویر کثیف می بیند من هستم و به دلیل این توهم، دچار افسردگی شدید شده است. او به سر کار نمی رود و مدام با نگاه کردن این تصاویر اشک می ریزد و گریه می کند. شوهرم که از نظر روحی و روانی به هم ریخته مرا به طرز بسیار وحشتناک و خشنی تهدید می کند و با وجود آن که نگران حالش هستم، خودم نیز احساس امنیت ندارم می ترسم مبادا بلایی به سرم بیاورد.
در پی اظهارات این زن جوان، به دستور دادیار پیش گیری از وقوع جرم دادسرای عمومی و انقلاب مشهد، همسر شاکی پرونده احضار و با بررسی های به عمل آمده مشخص شد این فرد تصویر زنی را به جای شریک زندگی خود تصور می کند که حتی چهره اش نیز معلوم نیست و او دچار نوعی اختلال روانی شده است. لذا اقدامات مشاوره ای لازم برای بررسی و رفع مشکل این زوج جوان به عمل آمد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha