چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۰ - ۱۱:۱۷
سلامت نیوز :كارآگاهان بابك و شریف را بازداشت و تحقیق از آنها را آغاز كردند. شریف و بابك هم در جلسه بازجویی با اعتراف به قتل گفتند حمید را به خاطر كاری كه با ناموس ما كرده بود از سر راه برداشتیم.
تهران امروز: مردی كه می‌گوید به علت اطلاع از آزار و اذیت همسرش در نوجوانی، نقشه قتل مرد متعرض را كشیده است درجلسه دادگاه اتهامات خود را منكر شد.

14 خرداد 86 پلیس از ناپدید شدن مردی به نام حمید مطلع شد. ماموران در تحقیقات خود برای پیدا كردن وی جسد سوخته‌ای را درحوالی كرج پیدا كردند كه با نشان دادن آن به خانواده حمید مطمئن شدند متعلق به همین فرد است.

وقتی كه تحقیقات پزشكی به قتل رسیدن حمید را قبل از سوزانده شدن تایید كرد پرس و جو از خانواده مقتول درباره به دست آمدن سرنخی از قاتل یا قاتلین آغاز شد.

نزدیكان حمید به ماموران دایره ویژه قتل پلیس آگاهی گفتند كه چند روز پیش حمید به همراه دونفر از اقوم خود به نام‌های بابك و شریف برای شركت در یك مراسم جشن در كرج از خانه خارج شده و دیگر هم به منزل برنگشته است.

كارآگاهان بابك و شریف را بازداشت و تحقیق از آنها را آغاز كردند. شریف و بابك هم در جلسه بازجویی با اعتراف به قتل گفتند حمید را به خاطر كاری كه با ناموس ما كرده بود از سر راه برداشتیم.

همسرم قربانی آزارو اذیت بود

بابك با تشریح ماجرا گفت: بعد از عقد متوجه شدم همسرم پیش از من با كس دیگری ارتباط داشته است. وقتی از او در این باره توضیح خواستم وی زیر گریه زده و گفت وقتی نوجوان بودم مردی به نام حمید مرا دزدیده و مورد آزار جنسی قرار داد و من از ترس نتوانستم این موضوع را به كسی بگویم.

از شنیدن این موضوع خیلی ناراحت شدم و تصمیم به انتقام گرفتن از حمید گرفتم. ماجرا را برای بابك برادر زنم شرح داده و از او كمك خواستم. بعد هم به اتفاق بابك نقشه قتل حمید را كشیده و طبق آن به بهانه شركت در جشن به خانه حمید رفته و وی را سوار ماشین كرده و به اتفاق دو تن از دوستانمان به نام‌های وحید و سعید وی را كشته و جنازه‌اش را هم به آتش كشیدیم.با تایید این مطالب از سوی بابك دو متهم دیگر پرونده هم دستگیر شدند.

دیروز هر 4 متهم در شعبه 71 دادگاه كیفری استان تهر ان حاضر شده و به دفاع از خود پرداختند.

اتهامات زاییده تخیل متهمین است

پس از خواندن كیفرخواست توسط سیدرضایی نماینده دادستان اولیای دم مقتول به جایگاه آمده و برای متهم ردیف اول و دوم پرونده درخواست مرگ كردند.

سپس دادگاه از بابك متهم ردیف اول درخواست حضور در جایگاه مخصوص كرد. وی این بار بر خلاف جلسه بازجویی اتهام قتل را رد كرده و مدعی عدم شراكت در قتل شد: شریف دروغ می‌گوید. شریف و دو متهم دیگر به شیشه معتادند و تمامی این حرف‌ها زاییده تخیلات آنهاست. من مجبور شدم به این قتل اعتراف كنم و هرچه در بازجویی‌ها درباره ارتكاب جنایت گفته‌ام دروغ بود.در ادامه شریف به جایگاه آمده و به دفاع از خود پرداخت. این متهم 20 ساله اما باردیگر به قتل اقرار كرد و گفت: من حمید را كشتم و آن‌را انكار هم نمی‌كنم اما بابك هم همدست من بود.

به بی‌غیرتی متهم شدم

وی ادامه داد: باعث و بانی این قتل بابك شد. او مدام به من می‌گفت حیمد خواهرت را مورد سوءاستفاده جنسی قرار داده و تو بی‌غیرتی كه با وی برخورد نمی‌كنی.

او آنقدر این حرف را تكرار كرد كه من تحریك شده و تصمیم به انتقام گرفتم. بعد هم بابك نقشه خود را گفت و من هم پذیرفتم. شب حادثه با هماهنگی با دو تن از دوستانمان به نام‌های وحید و سعید دنبال مقتول رفته و وی را به بهانه شركت در یك جشن در كرج سوار ماشین كردیم.

طبق نقشه وقتی وارد گاوداری شدیم كه از قبل برای این كار در نظر گرفته بودیم حمید را داخل آن برده و او را به باد كتك گرفتیم. بعد هم پارچه‌ای دور گردنش پیچیده و خفه‌اش كردیم.دست آخر هم جنازه حمید را پشت وانت گذاشته و به بیابان برده و من با استفاده از بنزین آن را سوزاندم.

در ادامه قاضی از دو متهم دیگر خواست به دفاع از خود بپردازند كه وحید و سعید منكر هر گونه شركت در این جنایت شدند و مدعی شدند بابك و شریف پای آنها را به دروغ به این پرونده كشانده‌اند تا از شدت مجازاتشان كاسته شود.پس از شنیدن حرف‌های وكلای مدافع متهمین، هیات قضات به اتفاق پرونده را دچار نقص‌های جدی در مرحله تحقیقات دانسته و آن‌را به دادسرای جنایی تهران ارجاع داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha