سلامت نیوز : رئیس اورژانس تهران گفت: محسن قربانی،‌ بیمار دچار سوختگی بعد از اتمام مراحل درمان از بیمارستان مرخص شده و برگ ترخیص نیز در جیبش بوده است اما هنگامی که به خانه می رسد با در بسته مواجه می شود و به علت جو محله با اورژانس تماس گرفته می شود و مأموران اورژانس دوباره این فرد را به بیمارستان مطهری منتقل کردند.
 
رضا دهقانپور در گفت و گو با فارس، افزود: این بیمار که در رسانه ها به عنوان بیمار رها شده معرفی شده است در واقع مراحل درمانش تمام شده و از بیمارستان مانند هر بیمار دیگر مرخص شده و برگ ترخیص از بیمارستان نیز در جیبش بوده است.
 
وی گفت:‌ بعد از ترخیص این بیمار با آژانس به منزلش ارجاع می شود اما هنگامی که به منزل می رسد متوجه می شود که کسی در خانه نیست به همین علت افرادی با اورژانس تماس می گیرند و موضوع را گزارش می کنند.

وی ادامه داد: اولین تماس با اورژانس حدود ساعت ۱۶و ۲۷ دقیقه گرفته می شود اما این بیمار در واقع بیمار اورژانسی نبوده و نیازی به خدمات اورژانس نداشته در  واقع به آژانس نیاز داشته تا او را منتقل کند اما به علت جوی که در محل ایجاد می شود و مسائل اجتماعی که در پی آن به وجود می آید اورژانس تهران برای حل ماجرا وارد می شود.

دهقانپور گفت:‌ این یبمار حدود ۲ ساعت پشت در خانه ای مانده بوده و این قضیه باعث مسائلی در محل شده بود به همین علت و با توجه به تماسهای مکرری که در این مدت با اورژانس شد. اورژانس تهران حدود ساعت ۱۹ این بیمار را دوباره به بیمارستان سوانح و سوختگی شهید مطهری منتقل کرد و اکنون این بیمار در بیمارستان سوانح و سوختگی مطهری است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha