سلامت نیوز : رئیس بیمارستان شهید مطهری گفت: بیماری که ادعا می شود رها شده است پیش از این مرخص شده و خانواده هم داشته است حالا اگر خانواده‌اش به دلیل مسائل دیگر تحویلش نمی‌گیرند آن را من نمی‌دانم.
 
حمید صالحی رئیس بیمارستان شهید مطهری در گفت‌وگو با فارس، در پاسخ به اینکه ظاهراً فردی با نام محسن قربانی که دچار سوختگی شده و سوم آبان برای کارهای درمانی به این بیمارستان آورده شده امروز در خیابان رها شده، گفت: این بیماری که می‌گویید مریض خود من بوده است. روز اول هم ارلی اکسیژن گراف کردم کاملاً حالش خوب است و مشکلی هم ندارد.

وی افزود:‌ این فرد مرخص شده و خانواده هم داشته است حالا اگر خانواده‌اش به دلیل مسائل دیگر تحویلش نمی‌گیرند آن را من نمی‌دانم.

صالحی تصریح کرد: نامبرده کاملاً‌ بهبود یافته و ظاهراً جدیداً مد شده که علیه بیمارستان‌ها این شایعه‌سازی‌ها را انجام دهند. بیمارانی که تا کمی مشکل داشته باشند ظاهراً این دسترسی‌ها را (خبرسازی) هم پیدا می‌کنند.

رئیس بیمارستان شهید مطهری در پاسخ به این سؤال که آیا این بیمار اعتیاد داشته، گفت: بنده اطلاعی ندارم فقط می‌دانم درمان خود بیمار هیچ مشکلی نداشته و ما هر مریضی را که درمان می‌کنیم مرخصش می‌کنیم. من نمی‌دانم این چه صیغه‌ای است که جدیداً مد شده است.

خبرنگار فارس پیگیری‌های خود را برای صحت و سقم خبر به اینجا محدود نکرده و با رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران هم تماس گرفت که تماس‌ها تا این لحظه بی‌پاسخ مانده است. از سوی دیگر با مدیر بیمارستان شهید مطهری تماس گرفت و مسئله را جویا شد.

مسلم مرودشتی مدیر بیمارستان نیز به خبرنگار فارس گفت: وقتی بیماری با توجه به شرایط جسمی که دارد از نظر پزشکی مرخص می‌شود و کسی را ندارد خودش می‌تواند با وسیله‌ای که مددکاری در اختیارش قرار می‌دهد بیمارستان را ترک کند. حتی یک بار بیماری را داشتیم که به او ولیچر دادیم تا بیمارستان را ترک کند و همه این مسائل قانونی است.

مرودشتی افزود: البته راجع‌ به این بیمار خاص بنده اطلاعی ندارم ولی مطمئنم با هیچ شرایطی بیماری را حتی اگر دو سه ماه هم درمان او طول بکشد به این صورت رها نمی‌کنیم و تا درمان کامل در بیمارستان نگه می‌داریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha